هر آنچه نیاز است از کامیون بایک X9 بدانید

به گزارش کامیون نیوز –  ازجمله مهم ترین اپشن های کامیون بایک۵۶۰ می‌توان به کروز کنترل تطبیقی و سیستم هشدار خواب الودگی اشاره کرد که همراه با موتور ۵۶۰ اسب بخاری حرف های بسیاری را در بازار خواهد داشت.

کامیون بایک X9، نتیجه همکاری میان شرکت بایک چین و مرسدس بنز آلمان، یک خودروی کامیون لوکس در کلاس خودروهای اروپایی است. با ویژگی‌های برتر و کیفیتی که به سطح محصولات اروپایی برجسته مانند آکتروس بنز می‌رسد، به زودی بایک X9 به بازار ایران عرضه خواهد شد.

فروش کامیون بایک X9 در بازار ایران

گروه بهمن به دلیل تمایز و کیفیت بالای کامیون بایک X9 اقدام به تولید و عرضه این محصول در بازار ایران کرده است. هدف اصلی گروه بهمن، ارائه یک محصول متمایز و لوکس در کنار محصولات موجود در بازار با کیفیت مشابه، اما با جذابیت و کلاس بیشتر بوده است.

خط تولید گروه بهمن با ظرفیت تولید روزانه تا ۲۵ دستگاه کشنده، آماده تولید کامیون های با کیفیت است. با هدف تولید ۵۰۰۰ دستگاه بایک X9 در سال، گروه بهمن برنامه‌های بازاریابی مناسبی را برای عرضه محصول خود در بازار ایران در نظر گرفته است.

مشخصات فنی کامیون بایک۵۶۰

بایک X9 با موتور قدرتمند کامینز ۱۳ لیتری با ۵۶۰ اسب بخار، به عنوان یکی از پرقدرت‌ترین کامیون‌ها در دسته بندی خود مطرح است. همچنین با گیربکس زد اف آلمان ۱۲ سرعته اتوماتیک و سیستم تعلیق بادی عقب ۴ بالنی، این کامیون از نظر فنی بهترین امکانات را ارائه می‌دهد.

امکانات و اپشن کامیون بایک۵۶۰

به جز ویژگی‌های فنی، بایک X9 از امکانات رفاهی فراوانی نیز برخوردار است. از جمله این امکانات می‌توان به کابین جادار، صندلی راننده و شاگرد با قابلیت تنظیم ۱۲ حالت، امکانات تعلیق پنوماتیک، گرم کن و سرد کن، سیستم کروز کنترل تطبیقی، دوربین ۳۶۰ درجه، پایش باد تایرها، رینگ آلومینیومی، کلاستر دیجیتال تنظیم باد، نورپردازی داخل کابین با رنگ های مختلف، ترمز برقی، مایکروویو، یخچال بزرگ ۴۰ لیتری، کولر درجا، بخاری درجا، مالتی مدیا ۱۲ اینچ ، رادار خط خوان، گواهی استحکام کابین اروپا و سایر امکانات رفاهی این محصول اشاره کرد.

بایک X9 به عنوان اولین کامیون تولیدی در ایران، با سیستم کروز کنترل تطبیقی، جایگاه خود را در بازار ایران پیدا خواهد کرد. این کامیون نه تنها امکانات فنی برتری ارائه می‌دهد بلکه امکانات رفاهی و ایمنی نیز در آن در نظر گرفته شده است.

با ارائه بایک X9، گروه بهمن به دنبال تحولی در بازار خودروسازی ایران بوده و با این محصول متمایز، قصد دارد استانداردهای کیفیت و تکنولوژی را در این صنعت ارتقا دهد.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours