بررسی کامیون تاترا؛ کامیون وارداتی ایران + فیلم

به گزارش کامیون نیوز؛ کامیون تاترا بعنوان یک کامیون معدنی و یک کامیون نظامی به ایران وارد شد؛ این کامیون، ساخته شده برای تردد در مسیرهای صعب العبور و حمل و نقل های فوق سنگین در معابری است که هیچ خودروی دیگری قابلیت تردد در آن مسیر ها را ندارد.

کامیون تاترا در موارد مختلفی بعنوان کامیون معدنی، کامیون حمل چوب از جنگل و کامیون نظامی به سفارش ارتش و ارگان های نظامی کشور های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همان طور که متوجه شدید کامیون تاترا نیز مانند بسیاری از کامیون وارداتی که در حال ورود به ایران هستند، صرفا از طریق سفارش گذاری شرکت قابل خریداری هستند و به صورت تولید انبوه و فروش از طریق نمایندگی های اروپا مانند دیگر کامیون ها به فروش نمی‌رسد.

کامیون تاترا فونیکس

تاترا فونیکس پرفروش ترین کامیون تاترا در دنیاست که در انواع تعلیق و محوربندی با توجه به سفارش مشتریان قابل خریداری است. تاترا فونیکس با موتور ۱۱ و ۱۳ لیتری پکار و گیربکس دستی ۱۲ و ۱۸ سرعته زد اف آلمان قابل سفارش است.

قیمت کامیون تاترا بعنوان یک کامیون وارداتی در ایران مشخص نیست هنوز اما در اروپا در نسخه های ۸ چرخ از ۲۰۰ هزار یورو قیمت آنان شروع می‌شود.

 

 

بیشتر بخوانید: فورس بهمن دیزل؛ کامیونتی 155 اسب بخاری برای بازار ایران + فیلم

 

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours