ویدیو کامیون فورس ۱۲ تن و محصولات گروه بهمن در نمایشگاه خودرو مشهد

به گزارش کامیون نیوز – محصولات گروه بهمن در زمینه خودروهای دیزلی از کامیونت ۶تن فورس شروع شده و سپس شامل کامیونت ۸ تن فورس و پس از آن کامیون ۱۲ تن فورس جدید که در این مقاله به آن می‌پردازیم و سپس کامیون ۱۹تن تک امپاور و کامیون ۱۹تن تک کمپرسی امپاور می‌شود.

محصولات گروه بهمن در زمینه کشنده‌ها نیز شامل کشنده ۴۴تن امپاور بوده که یکی از پرطرفدارترین کامیون‌های کشور به حساب می‌آید. در زمینه خودروهای سواری نیز گروه بهمن با پیکاپ بهمن G9 و خودرو سواری فیدیلیتی و دیگنیتی پرستیژ و دیگنیتی پرایم در نمایشگاه خودرو مشهد حضور یافت.

در زمینه حمل و نقل مسافری و باری گروه بهمن دارای یکی از کامل ترین سبدهای محصولات در میان دیگر شرکت‌های خودروساز در ایران می‌باشد.

کامیون فورس ۱۲تن

کامیون فورس ۱۲تن کامیونی است که برای حمل و نقل بارهای حجیم با وزن کمتر ساخته شده و پس از چندین سال که کامیون ۱۲تن در ایران نبود حالا گروه بهمن دوباره از یک کامیون ۱۲تن جدید رونمایی کرده است که در کلاس بین کامیونت‌های ۱۰تن و کامیون تک کشنده قرار می‌گیرد.

قیمت کامیون فورس ۱۲تن حدودا معادل یک میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون تومان است که فروش آن نیز اخیرا آغاز شده و این کامیون در بورس و یا نمایندگی‌ها قابل خریداری است.

این کامیون دارای ویژگی‌ها و مشخصات فنی مشابه با کامیون تک امپاور باری است اما از نظر موتور نسبت به کامیون تک امپاور باری ضعیف تر بوده و حجم و توان موتور نیز کمتر است و تعلیق فنر را داشته و جلو پنجره آن نیز فرق کرده و در کلاس کامیون‌های فورس قرار گرفته است.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours