معرفی کامیون ولوو وی ان ال جدید ۲۰۲۲

به گزارش کامیون نیوز – کامیون ولوو وی ان ال با حس راحتی و راندمان سوخت بهینه دارای استانداردهای خوبی برای مسافت های طولانی است. کامیون ولوو وی ان ال با کارایی بالا در مسافت های طولانی، راحتی و امکانات عالی را نیز ارائه می دهد.

همچنین کامیون ولوو وی ان ال به گونه ای طراحی شده است که به کامیون ها کمک می کند تا در هر کیلومتر با حداکثر راندمان سوخت و عملکرد کار کنند.

مشخصات کامیون ولوو وی ان ال 

کامیون ولوو وی ان ال دارای موتور VOLVO D13TC با قدرت 405-455 اسب بخار و گیربکس Volvo I-Shift ۱۲سرعته است. نمای بیرونی کامیون ولوو دماغ دار آمریکایی کاملاً بازطراحی شده و همراه با نورپردازی LED پیشرفته برای دید بهتر است. صندلی‌های کامیون ولوو وی ان ال از نظر ارگونومیکی بهینه‌سازی شده‌اند.

کامیون ولوو وی ان ال با کابین بزرگ و طراحی آمریکایی خود ۲۶۴متر طول و عرض۲۱۵ سانتی متری دارد که آن را به کامیون بسیار جاداری تبدیل می‌کند. همچنین کابین این کامیون دارای تخت خواب با ارتفاع مناسبی است و فضای راحتی را برای راننده ایجاد می‌کند.

از سایر امکانات و تجهیزات کامیون ولوو دماغ دار آمریکایی میتوان به کروز کنترل هوشمند اشاره کرد،همچنین زمانی که کروز کنترلهوشمند فعال است، این مدل کامیون ولوو به طور خودکار در مصرف سوخت صرفه جویی می کند.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours