جزئیاتی از کامیون مان مدل TGX 18.640

به گزارش کامیون نیوز –  پس از ۱۲ سال، این نسل جدید کامیون های مان امسال موفق شد عنوان بهترین کامیون این شرکت را از آن خود کند.

شرکت مان یک برند مستقل در صنعت حمل و نقل است که از نظر ایمنی و راحتی راننده بسیار عالی است و همیشه به عنوان پیشگام در فناوری شناخته شده است. مان پنج بار عنوان معتبرترین کامیون را به دست آورده است. ساخت کابین برای کامیون ها یکی از چالش های مختلف است و ما توانسته ایم به آن برسیم. علاوه بر ایمنی و ظاهر و طراحی آیرودینامیکی، کابین های کامیون جدید مان نیز باید به بهترین شکل سازماندهی شوند.

به طوری که راننده می تواند بدون حواس پرتی از رانندگی به کلیدها و وسایل ضروری دسترسی داشته باشد. مان در این کار مهم بسیار موفق عمل می کند، بنابراین می توان گفت که بهترین چیدمان کابین را در بین کابین کامیون جدید جهان امروزی دارد.

نسل جدید کامیون های مان از سه مدل موتور جدید استفاده می کند. همه این موتورها از جدیدترین فناوری کاهش سوخت استفاده می کنند تا میانگین کاهش سوخت ۸.۲٪ را ارائه دهند. البته سیستم محور جدید مان و تاثیر آن بر این مشکل را نمی توان از منظر صرفه جویی در مصرف سوخت نادیده گرفت. همه موتورهای نسل جدید مان استاندارد آلایندگی یورو ۶ را دارند.

موتور های TGX مان نیز در نسخه های ۴۴۰، ۴۸۰ و ۴۲۰ اسب بخار تولید می شوند. خودروهای TGX مان دارای موتورهایی با ۶ سیلندر هستند. رانندگان بسته به نیاز خود می توانند یکی از این مدل های کشنده را با موتورهای مختلف ۱۲.۵ و ۱۵.۲ سفارش دهند. در طراحی این کامیون از تکنیک های تزریق ریل مشترک استفاده شده است . آنها همچنین از توربوشارژر برای ساخت کامیون استفاده نموده اند. به لطف این ویژگی، عملکرد این کامیون بسیار بهبود یافته است.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours