آشنایی با کامیون جدید اسکانیا R730

به گزارش کامیون نیوز – این شرکت سوئدی با تکیه بر دانش روز دنیا موفق به تولید کامیون جدید بسیار قدرتمند و مجهز شده است. یکی از خاص ترین و بهترین تولیدات این شرکت از نظر زیبایی و مشخصات فنی کشنده R730 است.

کشنده های اسکانیا به دلیل قدرت، زیبایی و کارایی بالا در بین رانندگان دنیا محبوبیت زیادی دارند. این شرکت سوئدی با توجه به نیاز جامعه و صنعت حمل و نقل کشنده های بسیار قدرتمند و زیبایی تولید کرده و با رقابت با خودروهای دیگری مانند ولوو و بنز به یکی از بهترین خودروسازان جهان تبدیل شده است.

حدود سه دهه پیش اسکانیا با همکاری دو شرکت عقاب نشان و ماموت محصولات خود را همچون اسکانیا سری S جدید به ایران وارد کرد. راه اندازی خط مونتاژ کشنده اسکانیا در ایران باعث کاهش چشمگیر هزینه های نگهداری و تعمیرات این کامیون ها شده و در نتیجه رانندگان توانسته اند این کشنده های قدرتمند را با قیمت مناسب خریداری کنند.

یکی دیگر از مزایای این کامیون جدید ، موتور قدرتمند V8 دیزلی است. موتور به کار رفته در کشنده اسکانیا r730 دیزلی بوده و با ۷۳۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰۰ نیوتن متر گشتاور به یکی از بهترین کامیون های بازار جهانی از نظر قدرت تبدیل شده است. کامیون اسکانیا r730 با موتور ۸ سیلندر DC 16 12 و حجم ۱۶.۴ لیتر بهترین انتخاب برای حمل بارهای سنگین در مسیرهای طولانی و پر پیچ و خم است.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours