کشنده دایملر گلکسی فوتون الکتریکی

به گزارش کامیون نیوز – وسایل نقلیه شرکت FOTON همتراز با رقبای دیگر بزرگ در صنعت حمل و نقل خود هستند و بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار میگیرند. در سه سال اخیر، هدف شرکت فوتون، سازنده کامیون‌های برقی چینی ارتقاء جایگاه سوم در بازار خودروهای تجاری تایلند وتبدیل شدن به اولین انتخاب مشتریان با گسترش پیشنهادات و محصولات به مشتریان است.

مشخصات فنی کشنده فوتون الکتریکی

نمای بیرونی کشنده گلکسی فوتون به نظر می رسد که از آینده طراحی شده است! ظاهر منحصربه‌فرد کشنده گلکسی فوتون دایملر اومن در کنار کارایی و کیفیت بالای آن، این کامیون را به یکی از محبوب ترین کامیون‌های سنگین تبدیلکرده است.

قسمت جلوپنجره کشنده فوتون گلکسی با روش طراحی نوآورانه “Galaxy” ساخته شده و در اطراف لوگوی شرکت نیز برای اولین بار درجهان همراه با بدنه ساده و انعطاف پذیر، ماتریس کهکشانی نیز طراحی شده است.

کشنده فوتون الکتریکی مجهز به یک موتور فوق‌العاده Super HDT متشکل از موتور دیزل ملی VI-580 PS کامینز A13، گیربکساتوماتیک AMT 12 دنده ZF و ریتاردر یکپارچه است. چراغ های جلو کامیون فوتون الکتریکی دایملر از نوع دیجیتال LED بوده و دارایمنحرف کننده های هوا با قابلیت تنظیم الکتریکی که می توانند مقاومت در برابر باد را کاهش دهند می‌باشد.

طراحی داخلی کابین کشنده فوتون دایملر اومن گلکسی منعکس کننده سبک طراحی ساده و زیبایی است. که شامل یک میز کار صاف وانعطاف پذیر و یک سطح منحنی مانند صفحه نمایش LCD دوگانه 12.3+10 اینچی می باشد. همچنین کابین مجهز به پدال 4 مرحلهای، سیستم تعلیق 4 نقطه ای، کف مسطح و فضای بزرگ است.

از دیگر امکانات و تجهیزات  کامیون فوتون الکتریکی می‌توان به سیستم کنترل قابل دسترس، شارژر بی سیم، تخت خواب راحت فوق العاده عریض وفضای ذخیره سازی مناسب، همراه با تهویه مطبوع خودکار مستقل پارتیشن بندی شده، صندلی تعلیق بادی نسل Grammer 115 وفنر چند لنگه جلو شاسی + طراحی تعلیق بادی عقب ZF اشاره کرد.

همچنین این کشنده فوتون گلکسی دایملر همراه با اولین سیستم عامل هوشمند کامیون های سنگین A·OS چین، به قدرت قوی و راندمانتعویض دنده بالا دست یافته است که منجر به مصرف سوخت و انتشار کم می شود.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours