معرفی و بررسی کامیون آمریکایی وسترن استار ایکس ۵۷

به گزارش کامیون نیوز کامیون وسترن استار مدل X57 از محصولات کمپانی آمریکایی وسترن استار است. وسترن استار کمپانی تولید کننده کامیون و واقع در آمریکا است که درواقع از زیرمجموعه های کمپانی دایملر است.

کمپانی وسترن استار در سال ۱۹۶۷ تاییس شد که محصولات آن در آمریکا و استرالیا تولید شده و معمولا کامیون‌های وسترن استار در استرالیا با آمریکا

متفاوت هستند.

کامیون وسترن استار مدل X57 محصول جدید این کمپانی آمریکایی بوده که سال ۲۰۲۲ تولید و به بازار عرضه شد.

این مدل کامیون آمریکایی برای جایگزین شدن کامیون‌ قدیمی سری ۴۷۰۰ و سری ۴۹۰۰ عرضه شد که این مدل های قدیمی از سال ۱۹۹۸ تولید شدند.

مشخصات فنی کامیون وسترن استار ایکس ۵۷

کامیون وسترن استار ایکس ۵۷ با سه نسخه موتور ۶ سیلندر خطی دیترویت دیزل بسته به سفارش مشتری می‌تواند عرضه شود.

این موتورها شامل موتور با حجم ۱۳ لیتر و ۶ سیلندر با قدرت ۳۷۰ تا ۵۲۵ اسب بخار و موتور با حجم ۱۵ لیتر با قدرت ۴۲۵ تا ۵۰۵ اسب بخار و موتور با حجم ۱۶ لیتر دیترویت دیزل با قدرت ۵۰۰ تا ۶۰۰ اسب بخار می‌باشد.

همچنین این کامیون مجهز به گیربکسهای DT12 دیترویت بسته به سفارش مشتری می‌باشند که شامل گیربکس‌ ۱۰ دنده یا گیربکس ۱۸ دنده دستی ایتون فولر است.

کامیون وسترن استار ایکس ۵۷ برای کابین نیز دو گزینه دارد که شامل کابین Mid-Roof با سقف متوسط و کابین Stratosphere High-Roof بوده که این کابین بزرگتر است.

چیدمان و آپشن‌های کابین این کامیون نیز در دو حالت قابل انتخاب است که حالت اول شامل سیستم X-Series Base با تجهیزات آنالوگ و داشبورد ساده‌ بوده و حالت دوم با سیستم X-Series Premium دارای تجهیزات بیشتری است.

کامیون وسترن استار ایکس ۵۷ مجهز به مانیتور مولتی مدیا روی داشبورد با مولتی مدیا و سیستم مکان‌یاب است.

از دیگر امکانات و تجهیزات کامیون وسترن استار X57 می‌توان به سیستم کروز کنترل تطبیقی، سیستم  Brake Hold Mode، سیستم Lane Keep Assist، سیستم Lane Departure Protection و سیستم های ایمنی و پیشرفته بسیار دیگری اشاره کرد.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours

مطالب بیشتر ...