کشنده ۱۰۰۰ تنی جک ۶۳۰، کامیون چینی با سیستم مرسدس بنز

به گزارش کامیون نیوز کشنده ۱۰۰۰ تنی جک ۶۳۰ که از سنگین ترین کشنده های بازار است اخیرا معرفی شده که در ادامه به معرفی و بررسی این کشنده می‌پردازیم.

کمپانی جک شذکت تولید کننده انواع کامیون چینی است که در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده و در هفئی، آن هوئی چین قرار دارد.

مشخصات فنی کشنده ۱۰۰۰ تنی جک ۶۳۰

کشنده جک ۶۳۰ مدل Jac K7 630 با ۳ محور و دو چرخ در هر محور ۶ چرخ بوده و با سیستم دیفرانسیل جلویی که دارد موقعیت کابین آن نسبت به حالت معمولی بالاتر قرار گرفته است.

ظاهر و بدنه‌ این کشندهمدل Jac K7 630 حدودا مشابه ‌کامیون مرسدس بنز آکتروس است و سیستم محرک کشنده جک ۶۳۰ از کمپانی مرسدس بنز بوده که نشان از همکاری موفق و رسمی کمپانی مرسدس بنز و جک است.

این کامیون مدل Jac K7 630 دارای موتور با حجم ۱۵٫۶ لیتر و قدرت ۶۲۵ اسب بخار می‌باشد و همچنین کشنده جک ۶۳۰ مجهز به گیربکس اتوماتیک ۱۶ سرعته و گیربکس کمکی ترانسفر است.

این کامیون جک محصول چین با فضای زیاد در شاسی در قسمت پشت کابین نیز فضای زیادی دارد که مناسب برای مخزن سوخت دوم، سیستم هیدرولیک برای یدک‌کش پ سیستم خنک‌کننده‌ می‌باشد.

از سری امکانات و تجهیزات این کامیون مدل Jac K7 630 بامی‌توان به شاسی با طراحی تقویت شده، زین یدک‌کش از نوع خاص و سیستم تعلیق فنری اشاره کرد.

کشنده جک ۶۳۰ مدل Jac K7 630 با وزن خالص حدود ۱۵ تن و ارتفاع حدود ۳.۶۵ متر برای یدک‌کشی تا تناژ ۱۰۰۰ تن نیاز به دو تریلر در جلو و یک هل ‌دهنده دارد و برای همین قلاب ‌بند در جلوی سپر این کامیون وجود دارد.

میزان تحمل خود کشنده مدل Jac K7 630 به صورت تنهایی حدود ۲۵۰ تن است که ابن کامیون چینی را به محصولی فوق العاده و پرکاربرد و قدرتمند تبدیل می‌کند.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours