معرفی و بررسی کامیون الکتریکی مدرن رنو تی مدل ۲۰۲۴

به گزارش کامیون نیوز کامیون الکتریکی رنو تی ۲۰۲۴ کامیونی مدرن و پیشرفته محصول کمپانی فرانسوی رنو تراکس است که مزایای بسیاری نسبت به محصولات دیزلی دارد و به عنوان یک جایگزین سبز و پایدار به صنعت حمل و نقل معرفی شده است.

کمپانی رنو تراکس شرکت تولید کننده کامیون فرانسوی است که انواع کامیون‌های سنگین تجاری و نظامی را عرضه می‌کند.

کمپانی رنو تراکس در سال ۱۹۷۸ تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در سن‌پریست‌ واقع شده است. کمپانی ولوو تراکس از سال ۲۰۰۱ زیرمجموعه کمپانی ولوو تراکس است.

از مهم‌ترین مزایای کامیون رنو الکتریکی می‌توان به کاهش چشمگیر آلاینده‌ها به نسبت کامیون‌های دیزلی اشاره کرد که این مدل برای حمل و نقل شهری و جاده‌ای بسیار مناسب است.

کامیون الکتریکی رنو تی ۲۰۲۴ کاملا با انرژی الکتریکی کار می‌کند و هیچ نوع از گازهای آلاینده‌ را تولید نمی‌کند. همچنین، این کامیون صدای بسیار کمتری نسبت به نسخه های دیزلی داشته که این به معنای کاهش آلودگی صوتی در محیط زیست نیز می‌باشد.

کامیون الکتریکی رنو تی ۲۰۲۴ به دلیل عدم استفاده از سوخت، هزینه‌ کمتری دارد و موجب افزایش آسایش و راحتی برای رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل نیز می‌شود.

مشخصات فنی کامیون الکتریکی رنو تی ۲۰۲۴

کامیون الکتریکی رنو تی ۲۰۲۴ دارای باتری قدرتمند ۵۴۰ کیلووات بوده که با آن می‌تواند تا ۵۰۰ کیلومتر را با یک بار شارژ یک ساعته با شارژر DC طی کند.

کامیون الکتریکی رنو تی ۲۰۲۴ مجهز به پیکربندی ۴×۲ و گیربکس ۱۲ سرعته Optidriver است.

این کامیون با وزن ترکیبی ناخالص (GCW) 44 تن قدرت شارژی بین ۴۳ کیلووات با شارژر AC و حداکثر ۲۵۰ کیلووات با شارژر DC  حدود دارد.

از سری تجهیزات و امکانات کامیون الکتریکی رنو تی ۲۰۲۴ می‌توان به بازدهی بالا، صفحه نمایش دیجیتال ۱۲ اینچی، صفحه نمایش لمسی چند کاره ۹ اینچی، و ارگونومی بالا اشاره کرد.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours