آخرین ثبت‌نام بنز۱۹۲۴‌،بنز۲۶۲۴ ایرانخودرودیزل در سال۱۴۰۲ اسفندماه

به گزارش کامیون نیوز – ایرانخودرو دیزل قصد دارد ثبت نام کامیون بنز۱۹۲۴ و ثبت نام بنز۱۹۲۴ کمپرسی را به همراه پیش فروش و ثبت نام کامیون بنز۲۶۲۴ باری و کمپرس در روز یک شنبه بیستم اسفندماه ساعت ۱۰ صبح آغاز نماید.

ثبت نام بنز ایرانخودرو دیزل

در کنار ثبت نام کامیون بنز ایرانخودرو دیزل ثبت نام کامیونت آرنا پلاس،ثبت نام پیکاپ فوتون تونلند اتوماتیک و ثبت نام ون وانا نیز انجام خواهد گردید.

ثبت نام بنز ایرانخودرو دیزل در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه بیستم اسفند ماه انجام خواهد شد و ثبت نام ون وانا در ساعت ۱۴ همان روز انجام خواهد گردید.

پیش فروش و ثبت نام کامیونت آرنا پلاس روز دوشنبه ۲۱ ام اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح و ثبت نام پیکاپ فوتون اتومات تونلند نیز در ساعت ۱۴ این روز انجام خواهد گردید.

متقاضیان جهت خرید میتوانید در تاریخ و ساعات اعلام شده وارد سایت ایرانخودرو دیزل به آدرس esale.ikd.ir شوند.

دقت فرمایید در این شرایط فروش ها قیمت غیر قطعی و تحویل از خرداد ۱۴۰۳ به بعد خواهد بود که قطعا افزایش قیمت چشم گیری را تمام محصولات به دلیل تورم و افزایش نرخ ارز خواهند داشت پس پیشنهاد می‌شود اگر سرمایه گذار هستید جهت خرید و ثبت نام دقت زیادی فرمایید و بر اساس قیمت های قدیم اقدام به خرید ننمایید.

پیش فروش محصولات ایرانخودرو دیزل برای بار اول است که در اسفند ماه ۱۴۰۲ در حال انجام است و آخرین سری ثبت نام کامیون ایرانخودرو دیزل در سال ۱۴۰۲ بحساب می اید لازم به ذکر است سری ثبت نام قبلی در بهمن ماه بمناسبت آغاز دهه فجر بود.

جزئیات طرح این ثبت نام و مبلغ دقیق لازم برای ثبت نام هر کامیون بنز ایرانخودرو دیزل در روز های آتی همراه با اعلام بخشنامه منتشر خواهد شد که بلافاصله ما نیز ور همین صحفه به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

اطلاعات بیشتر بزودی …

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours

مطالب بیشتر ...