هر آنچه باید از کشنده کنورث تی ۶۸۰ و تی ۸۰۰ kenworth بدانید + تصاویر

به گزارش کامیون نیوز؛ شرکت Kenworth Truck سازنده بهترین کامیون های سنگین ​​جهان است. شرکت کنورث یک پیشرو در صنعت حمل و نقل و ارائه راه حل های فناوری صرفه جویی در سوخت است که به افزایش بهره وری سوخت و کاهش انتشار گازهای گلخانه ایکمک می‌کند. همچنین شرکت کنورث دوستدار محیط زیست بوده و به همین دلیل محصولاتی شامل کامیون های آیرودینامیک، کامیون های گاز طبیعی فشرده و مایع شده و هیبریدی های دیزل-الکتریکی متوسط ​​تولید کرده است.

کشنده کنورث تی ۶۸۰

کشنده کنورث تی ۶۸۰ کاملاً جدید و آیرودینامیک مجهز به موتور PACCAR MX، استاندارد جدیدی از برتری را در صنعت حمل و نقلبا ظاهری استثنایی، راندمان سوخت عالی، عملکرد فوق‌العاده و راحتی فوق‌العاده ایجاد می‌کند. کامیون کنورث T680 که دارای کمترینکشش آیرودینامیکی در بین کامیون‌های Kenworth در تاریخ این شرکت است، عنوان SmartWaySM را از محیط زیست را دریافتکرده و به Kenworth T660 و Kenworth T700 در این رده ملحق شده است.

کشنده کنورث تی ۶۸۰ که برای به حداکثر رساندن عملکرد در حمل و نقل و انجام پروژه‌های سنگین طراحی شده است دارای یک تختخواب ۱.۹۰ متری است. کامیون کنورث T680 استاندارد با موتور 12.9 لیتری PACCAR MX کم مصرف و با موتور کامینز ISX15نیز تولید می‌شود.

کشنده کنورث تی ۶۸۰ دارای کابینی کاملاً مدرن همراه با استانداردهای بالای شرکت Kenworth می‌باشد. به طور کلی، کامیون کنورث T680 فضای ذخیره سازی بیشتر و شیشه جلوی بزرگتری نسبت به اکثر کامیون های موجود در جاده دارد. همچنین کشنده کنورث تی ۶۸۰ یکی از بی‌صداترین کامیون‌های موجود در کامیون‌های کلاس 8 است.

کامیون کنورث T680 دارای کاپوت با شیب زیاد، دید عالی، نورپردازی عالی در قسمت جلو کامیون است. کشنده کنورث تی ۶۸۰ را میتوان به موتورهای مختلف مجهز کرد. دو موتور از PACCAR در مدل‌های MX-11 و MX-13 برای نصب موجود بوده که مدل MX-11مدلی جدید در بازار است و عملکرد سبک تری را در مقایسه با مدل MX-13 قدرتمندتر ارائه می دهد. با این حال، مدل MX-11 بسیارسبک تر و کارآمدتر از MX-13 است.

مدل دیگر موتور ایده آل برای مسافت های طولانی و قابل نصب بر کامیون کنورث T680 دو موتور کامینز ISX است که هر موتور باچندین گیربکس اتوماتیک یا دو گیربکس دستی موجود است.

کشنده کنورث تی ۸۰۰

نماینده خط تولید قوی کامیون های گاز طبیعی کنورث، کامیون گاز طبیعی مایع (LNG) Kenworth T800 است. کشنده کنورث تی۸۰۰ را می توان در وزن ترکیبی ناخالص (GCW) تا 80000 پوند سفارش داد.

کشنده کنورث تی ۸۰۰ درواقع همه کاره است و از پس هر پروژه سنگین و حمل و نقل‌های مسافت طولانی نیز بر می‌آید. همچنین ویژگیهای ظاهری، داخلی و عملکرد کاملا قابل تنظیم این کامیون آن را به همه کاره و پربازده ترین کامیون موجود در بازار تبدیل کرده است.

کامیون کنورث T800 مجهز به موتور 15 لیتری Westport GX با قدرت 400 تا 475 اسب بخار و گشتاور از 1965 تا 2372 نیوتونمتر موجود است که قدرت و گشتاور مشابهی را به موتورهای دیزلی خود می دهد. کامیون T800 جدید دارای کابینی با فضای زیاد بود واز ابزار دقیق مولتی پلکس پیشرفته در پیشرفته‌ترین سیستم داشبورد بهره می‌برد و همچنین کابین این کشنده دارای تخت خواب نیزمی‌باشد.

کامیون T800 به راننده این امکان را می دهد که وزن بیشتری را به محور جلو منتقل کند. همچنین کشنده کنورث تی ۸۰۰ شامل کابین روزانه، تخت خواب، و طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی حرفه ای است.

کامیون T800 با موتور PACCAR MX-13 قدرت مطابقت بالایی دارد. این موتور توسط موتورهای PACCAR MX یا Cummins ISX تامین می‌شود و می‌تواند توسط انواع گیربکس‌های دستی یا اتوماتیک قابل اعتماد پشتیبانی شود. کشنده کنورث تی ۸۰۰ مجهز به یک کابین روزانه بزرگ با یک تخت خواب ۲ متری می‌باشد.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours