عرضه کامیونت فورس و کشنده امپاور بهمن دیزل در بورس کالا

به گزارش کامیون نیوزاین عرضه کامیون و کامیونت‌های شرکت بهمن دیزل در بورس کالا برای کامیون کشنده امپاور BD500 به تعداد ۵۰ دستگاه و قیمت پایه۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان با ۳۰ درصد پیش پرداخت بوده که تاریخ عرضه آن نیز ۳۱ تیر و تاریخ تحویل کامیون کشنده امپاورBD500 در ۳۱ شهریور خواهد بود.

عرضه برای کامیونت فورس کابین بدون خواب ۶ تن بدون کاربری به تعداد ۵۰ دستگاه و قیمت پایه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با ۳۰درصد پیش پرداخت بوده که تاریخ عرضه آن نیز ۳۱ تیر و تاریخ تحویل کامیونت فورس کابین بدون خواب ۶ تن بدون کاربری در ۳۱شهریور خواهد بود.

کامیونت فورس کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری به تعداد ۷۰ دستگاه و قیمت پایه یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان با ۳۰ درصد پیشپرداخت و تاریخ عرضه آن نیز ۳۱ تیر و تاریخ تحویل کامیونت فورس کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری در ۱۲ شهریور خواهد بود.

برای خرید این کامیون‌های شرکت بهمن دیزل در بورس کالا باید کد بورسی داشته تا بتوان خرید را انجام داد. برای دریافت کد بورسیلازم است که به سامانه سجام مراجعه کرده و از طریق ثبت نام در سامانه و انجام مراحل کد بورسی بگیرید.

سپس لازم است که به سایت بورس کالا رفته و وارد به پنل کاربری شوید و در بخش معاملات آنلاین در مزایده‌ی کامیون‌ مورد نظر خودشرکت کنید.

در صورت برنده شدن قیمت پیشنهادی شما در بین قیمت‌ها قرارداد خرید کامیون برای شما منعقد می‌شود و پرداخت قیمت پایه را باید درمهلت گفته شده انجام دهید، در غیر این صورد قرار داد فسخ خواهد شد. در انتها با گرفتن مدارک از بورس کالا و گذراندن مراحلکامیون یا کشنده به نام مشتری ثبت می‌شود تا موعد تحویل برای تحویل دادن کامیون به مشتری برسد.

مشخصات فنی کامیون کشنده امپاور BD500

کامیون کشنده امپاور BD500 دارای موتور ۱۲ لیتری کامینز با قدرت ۵۰۰ اسب بخار و  گشتاور ۲۳۰۰ نیوتن متراست. همچنین اینکامیون مجهز به گیربکس اتوماتیک ۱۲+۲ سرعته ZF و ترمزهای Knorr و ترمز کمکی ریتاردر ۵ حالته ZF است.

از امکانات این کامیون می‌توان به سیستم هشدار انحراف از مسیر، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، سیستم کنترل پایداری، سانروف،بخاری درجا، یخچال، و سیستم ناوبری و تخت خواب برای دو نفر اشاره کرد.

مشخصات فنی کامیونت فورس ۶ تن

کامیونت فورس ۶ تن دارای موتور ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا، مجهز به توربوشارژر و اینترکولر با قدرت ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۴۹۱ نیوتن متر مطابق استاندارد آلایندگی یورو ۵ است.

از سری امکانات کامیونت فورس ۶ تن می‌توان به سیستم ترمز ABS+EBD، تخت خواب، شاسی نردبانی، و باک آلومینیومی با ظرفیت۲۰۰ لیتر، کروز کنترل، چراغ رانندگی در روز و قفل مرکزی اشاره کرد.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours