ایسوزو کله جدید بهتره یا قدیم؟

به گزارش کامیون نیوز – این شرکت سالیان طولانی در زمینه تولید انواع و اقسام خودروهای تجاری مثل وانت‌ها، کامیونت‌های سنگین و سبک و… فعالیت داشته است. موتورهای دیزلی نیز از دیگر محصولات شرکت ایسوزو هستند که توانسته اند در بازار حمل و نقل جایگاه خوبی برای این شرکت ایجاد کنند. راه اندازی این شرکت در سال ۱۹۱۶ به کمک دو شرکت کشتی سازی و گاز و برق توکیو انجام گرفت. شرکت ایسوزو در سال‌های آغازین فعالیت خود اتومبیل‌های ولزلی تولید می‌کرد. سر انجام در سال ۱۹۴۳ پس از صحبت با مسئولان وزارت صنعت و بازرگانی ژاپن نام رسمی این شرکت یعنی ایسوزو انتخاب شد. ایسوزو برگرفته شده از نام رودخانه‌ای در کشور ژاپن است.

یکی از نخستین خودروهایی که کمپانی ایسوزو در سال ۱۹۱۶ به ناوگان حمل و نقل اتومبیل ژاپن عرضه کرد، ایسوزو بلل بود. شرکت ایسوزو دارای یک دفتر مرکزی در شهر توکیو است. این شرکت با توجه به پیشینه‌ای که در زمینه تولید و عرضه انواع خودرو دارد در میان مردم جایگاه خوبی پیدا کرده است. در سال‌های اخیر ایسوزو در زمینه‌ی تولید موتورهای دیزلی و کامیونت تولیدات خود را گسترش داده است. همین موضوع هم بر محبوبیت او افزوده و موجب جلب نظر مشتریان شده است. در داخل ایران بهمن دیزل مسئول وارد کردن خودروها و ماشین‌های ایسوزو به داخل کشور است. در ایران بسیاری از نیازهای مربوط به بازار کامیونت‌ها توسط شرکت ایسوزو تامین می‌شوند. محصولات ایسوزو تنوع بالا و کیفیت مناسبی دارند.

خرید ایسوزو کله جدید و قدیم در ایران

خرید ایسوزو کله جدید و قدیم طرفداران زیادی دارد‌. شرکت ایسوزو محصولاتی را ارائه می‌دهد که توانایی حمل بارهای سنگین را داشته باشند. ایسوزو کله جدید هم به دلیل اینکه از یک موتور قدرتمند برخوردار است، تمامی رقبا را از سر راه خود برمی‌دارد. طراحی کامیونت‌های ایسوزو در مقایسه با سایر کامیونت‌های بازار منحصربه‌فرد است. در ایسوزو کله جدید دیده می‌شود که کابین‌های محصول علی‌رغم اینکه ظاهری کوچک دارند، از ظرفیت بالایی برخوردار هستند. جادار بودن این کابین‌ها یک مزیت قابل توجه به حساب می‌آید.

محصولات ایسوزو دارای چراغ‌های ذوزنقه‌ای شکل هستند. این چراغ‌ها از ظرافت خاصی برخوردارند و با این حال نور خوبی از خود پخش می‌کنند. طراحی کامیون‌های ایسوزو کله جدید یا قدیم برای باربری بسیار ساده است. محصولات ایسوزو در زمینه حمل و نقل کالا شرایط خوبی را فراهم کرده‌اند و موجب تسهیل این امور شده‌اند. محصولات شرکت ایسوزو مخصوصا ایسوزو کله جدید دارای شتاب عملکرد بالایی هستند. با خرید محصولات ایسوزو دیگر نیازی نیست که نگران پیدا کردن لوازم یدکی و قطعات مختلف آن باشید. خوشبختانه در شرایط فعلی به سادگی می‌توان این لوازم را پیدا کرد.

خرید محصولات ایسوزو

مزایای مشترک ایسوزو کله جدید و قدیم

در این قسمت از بحث می‌خواهیم در مورد مزیت‌ها و ویژگی‌های ایسوزو کله جدید و ایسوزو کله قدیم صحبت کنیم. همان‌طور که قبلا هم گفتیم کامیونت‌های شرکت ایسوزو از گذشته تا به الان برای تردد در شهر و حمل بار گزینه مناسبی بوده‌اند. یکی از مزیت‌های محصولات ایسوزو استفاده بهینه از سوخت است. در واقع نحوه طراحی این کامیونت‌ها به شکلی بوده که جزء محصولات پرمصرف به شمار نمی‌روند. مصرف بهینه سوخت توسط خودروهای ایسوزو بر جذابیت و محبوبیت آن‌ها در چشم مخاطبان اثرگذار بوده است.  زیرا کامیونت‌ها در دسته محصولاتی هستند که این نکته در آن‌ها واجد اهمیت جدی است. زیرا ساعت‌های طولانی را در جاده‌های مختلف برای حمل بار می‌گذرانند. به همین جهت رانندگان کامیون توجه خاصی به این نکته دارند.

از دیگر مزیت‌های محصولات ایسوزو مخصوصا ایسوزو کله جدید می‌توان به طراحی ویژه توسط شرکت اشاره کرد. طراحی محصولات ایسوزو باعث زیبا شدن ظاهر خودرو علی‌رغم سنگین بودن آن شده است. اتاقک‌های خودروهای ایسوزو جادار و خوش ساخت هستند. با اینکه ظاهر این خودروها به گونه‌ای است که برای حمل بار مناسب به نظر نمی‌رسند، اما بخش عمده‌ای از نیازهای حمل و نقل بار و کالا توسط آن‌ها رفع می‌شود. کامیونت‌های ایسوزو با اینکه طراحی نسبتا ساده ای دارند، اما در سرعت حرف اول را می‌زنند. کامیون ایسوزو کله جدید هم این ویژگی را به طور خاصی به نمایش می‌گذارد. با خرید کامیونت‌های ایسوزو افراد به سود دهی خوبی می‌رسند. زیرا این کامیونت‌ها به شدت کاربردی هستند و به همین جهت هزینه کردن برای خرید آن‌ها کاملا به صرفه محسوب می‌شود. در ایران کامیونت‌های ایسوزو به وفور وارد می‌شوند. از این جهت مشکلی برای خرید و تهیه این کامیونت‌ها وجود نخواهد داشت.

کامیونت ایسوزو

کامیونت ایسوزو ۵ تن

در ادامه بررسی کامیونت‌های ایسوزو کله جدید و قدیم به تحلیل ایسوزو ۵ تن می‌پردازیم. وزن این کامیون حدود ۵۲۰۰ کیلوگرم است. هم‌چنین این محصول دارای موتور ۴ سیلندر خطی است که قدرت آن به ۱۲۰ اسب بخار می‌رسد‌. محصول یاد شده یکی از محبوب‌ترین تولیدات شرکت ایسوزو است و مجهز به اینتر کولر و توربو شارژر می‌باشد. این محصول ایسوزو از بهترین گزینه‌ها برای مصارف درون شهری است. از این کامیونت‌ها به عنوان یخچال کمپرسی جرثقیل و اتوبار نیز استفاده می‌کنند. ایسوزو ۵ تن دارای شاسی نردبانی، سیستم تعلیق فنر چند لایه مجهز به کمک فنر هیدرولیک و فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی می‌باشد. هم‌چنین از استاندارد یورو ۳ نیز برخوردار است.

واردات ایسوزو

کامیونت ایسوزو ۶ تن

کامیونت ایسوزو ۶ تن، دارای شیشه برقی است. هم‌چنین ساختار آن دسترسی آسان کابین به موتور را فراهم می‌کند. سوار شدن و پیاده شدن به سهولت تمام ممکن است. بعلاوه این محصول ایسوزو از استاندارد آلایندگی ۴ برخوردار می‌باشد. کامیونت ایسوزو از نوع ۶ تن یک موتور ۴ سیلندر خطی دارد که قدرت موتور آن ۱۵۰ اسب بخار است. محبوبیت این محصول ایسوزو به دلیل قدرت بالای موتور و قابلیت حمل بار زبانزد همگان است. در واقع به دلیل مزیت‌های مذکور این محصول در طی مدت کوتاهی پس از عرضه به محبوبیت بالایی در میان مشتریان شرکت ایسوزو رسیده است.

کامیونت ایسوزو ۸ تن

از دیگر محصولات کمپانی ایسوزو می‌توان به کامیونت ایسوزو ۸ تن اشاره کرد. این کامیونت که توربو شارژر، اینتر کولر، شیشه‌های برقی، فرمان هیدرولیکی و… دارد از استاندارد جهانی یورو ۲ هم برخوردار می‌باشد. کامیونت ایسوزو ۸ تن یک کامیون باری محسوب می‌شود و دارای موتور ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا است. قدرت موتور کامیونت ایسوزو ۸ تن، حدود ۱۳۳ اسب بخار است. هم‌چنین تولید گشتاور آن به ۲۱۰۰ نیوتن متر می‌رسد. وزن کامیونت فوق نیز تقریبا ۳۶۵۰ کیلوگرم است.

محصولات ایسوزو

کامیون ایسوزو ۱۸ تن

از دیگر محصولات موفق شرکت ایسوزو کامیون ۱۸ تن آن است. به کمک این کامیون قابلیت حمل بارهایی که دارای ۱۸ تن وزن هستند فراهم می‌شود. کیفیت بالای قطعات به کار رفته در این کامیون موجب دوام و استحکام بالای محصول شده است. بنابراین یک خودروی امن به شمار می‌رود. علاوه بر داخل ایران، ایسوزو ۱۸ تن در سطح جهان به شدت مطرح شده و طرفداران زیادی دارد. موتور این کامیون از نوع ۶ سیلندر خطی ۴ زمانه است که ۲۸۰ اسب بخار قدرت دارد.

میزان تولید گشتاور نیز در این کامیون حدود عددی نزدیک به ۱۴۵۰ است. کامیون ۱۸ تن ایسوزو یک گزینه اقتصادی به شمار می‌رود. زیرا از قیمت مناسبی با توجه به کارکرد و امکاناتی که دارد، برخوردار می‌باشد. این کامیون مجهز به کابین تاشو با مکانیزم الکترو هیدرولیکی است. هم‌چنین از سایر ویژگی‌ها مثل کولر، کابین خواب، کابین برقی، شیشه بالابر برقی و… نیز برخوردار است. در پاسخ به اینکه ایسوزو کله جدید بهتر است یا کله قدیم باید نیازهای مشتری سنجیده شود. هر محصولی نسبت به سایر محصولات از مزیت‌ها و معایبی برخوردار است.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours