اعمال جریمه برای وسایط نقلیه سنگین کارساز نمی باشد/ ضرورت احداث پارکینگ برای کامیون‌داران

به گزارش کامیون نیوزسرهنگ منوچهر علیپور با اشاره به اینکه هر شب خودروهای سنگین پارک شده در مناطق شهری و محلات و شهرکها را اعمال جریمه می کنیم، افزود: بدلیل پایین بودن نرخ جریمه این اقدام کارساز و مؤثر نمی باشد.

وی اظهار کرد: برای پارک کامیون های سنگین در سطح شهر اردبیل پارکینگ اختصاصی نداریم و کامیون‌داران بدلیل سرقت لوازم خودورهایشان در خارج از شهر ترجیح می دهند در داخل معابر شهری پارک کنند.

علیپور تصریح کرد: برای حل و فصل ریشه ای این موضوع در سال ۱۴۰۱ مصوبه ای در شورای ترافیک استان برای احداث پارکینگ خودروهای سنگین با تدارک زیرساختهای لازم تهیه شد و شهرداری اردبیل با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مکلف شدند پارکینگ ویژه وسائط نقلیه سنگین را احداث کنند.

فرمانده راهور شهرستان اردبیل با بیان اینکه با گذشت یک سال اقدامی انجام نشده است، اضافه کرد: در این راستا مکاتبه ای را با شهرداری اردبیل و دستگاه قضاء استان انجام داده ایم.

علیپور تصریح کرد: از دی ماه ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۴۲ هزار دستگاه خودروی سنگین بدلیل پارک در محل ممنوع و سد معبر جریمه شده اند اما مالکان این خودورها جریمه راهور را نسبت به دزدیده شدن لوازم خودروهایشان مقرون به صرفه می دانند.

وی اظهار کرد: با تقسیم شهر اردبیل به چهار نقطه، شهرکها و محلات و تماس های و شکایات مردمی را پوشش می دهیم و شبانه با گشت زنی نسبت به جریمه خودروهای سنگین پارک شده در هر نقطه از سطح شهر اقدام می کنیم.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours