شرایط ثبت نام اقساطی کامیون سی اند سی باری ۲۶ تن آریا دیزل

به گزارش کامیون نیوزکامیون باری ۲۶ تن C&C فاقد اتاق بار (صرفاً شاسی) مدل ۴۲۰ U مجهز به گیربکس اتوماتیک و ریتار در ۵ مرحله ای می باشد. جهت ثبت نام و خرید این کامیون مدل ۱۴۰۲ لازم به پیش پرداخت محله اول در زمان ثبت نام به مبلغ ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و پیشپرداخت دوم مدت ۳۰ روز بعد از ثبت نام و به مبلغ ۹٫۸۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و باقی مبلغ قابل پرداخت در اقساط ۳۶ ماهه بوده و معادل۶۰۴٫۳۶۵٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

کامیون باری ۲۶ تن C&C در رنگ سفید عرضه خواهد شد و موعد تحویل آن نیز مدت ۶۰ روز کاری می‌باشد.

همچنین لازم است توجه داشته باشید که تمامی مراحل ثبت نام و پرداخت اینترنتی می باشد همچنین و تمامی پرداختها باید از حساببانکی شخص خریدار و به حساب شرکت آریا دیزل موتور واریز شود و از واریز مبلغ و پرداختها به حسابهای دیگر با عنوان‌های نمایندهو واسطه شرکت آریا دیزل خودداری کنید.

علاوه بر این توجه داشته باشید که اگر خریدار متقاضی استفاده از تسهیلات لیزینگ واسپاری ملت باشد تمامی کارهای مربوط به ارائهپیگیری و احراز شرایط و  مدارک و تضامین موردنیاز برای دریافت تسهیلات به عهده خریدار می‌باشد و اگر خریدار نتواند مدارک لازمبرای لیزینگ را قبل از زمان صدور دعوتنامه تهیه کند و یا شرایط اعطای تسهیلات به توسط شرکت لیزینگ احراز نشود و به او داده تشودخریدار میتواند جهت تبدیل شرایط خرید به طرح نقدی و یا انصراف از طرح اقدام کند.

باید گفت که اعطای تسهیلات لازم به تایید شرایط خریدار توسط شرکت لیزینگ بوده و شرکت آریا دیزل در این مورد تعهد و مسئولیتیبرای قطعیت تعلق تسهیلات لیزینگ به خریدار ندارد.

مشخصات فنی کامیون سی اند سی باری ۲۶ تن

کامیون سی اند سی باری ۲۶ تن دارای موتور ۶ سیلندر و ۲۴ سوپاپ ۱۲٫۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۴۶۰ اسب‌بخار و گشتاور۲۱۰۰ نیوتن‌متر مطابق استاندارد آلایندگی یورو ۵ +EEV و می‌باشد.

این کامیون مجهز به گیربکس نوع FAST اتوماتیک با تعداد دنده ۱۲ دنده جلو + ۱ دنده عقب است.

سیستم ترمز کامیون سی اند سی باری از نوع WABCO بوده و دارای ترمز های جلو و عقب دیسکی مجهز به سیستم ضد قفل ABS می باشد.

این کامیون دارای سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعت و سیستم الکترونیکی با ولتاژ ۲۴ ولت۲۰۰ آمپر در ساعت می باشد.

سیستم ترمز کامیون سی اند سی باری ۲۶ تن مجهز به سیستم الکترونیک کنترل پایداری ECS بوده که چهار مدار مستقل از نوع۴S4M دارد. همچنین سیستم تعلیق جلو این کامیون از نوع فنر های پارابولیک و کمک فنر هیدروتلسکوبی و سیستم تعلیق عقب آنسیستم تعلیق بادی ECAS است.

این کامیون با فاصله بین دو محور ۵۲۰۰+۱۳۵۰ میلیمتر و طول ۱۰۰۴۰ میلیمتر، ارتفاعی معادل ۳۲۵۰ میلیمتر دارد. وزن این کامیونباری معادل ۲۶۰۰۰ کیلوگرم بوده و رینگ های آن از جنس فولاد و لاستیک ها از نوع تیوبلس می‌باشند.

از سری امکانات و تجهیزات کامیون سی اند سی باری ۲۶ تن می‌توان به اینتر کولر، سیستم ترمز پیشرفته اظطراری AEBS، سامانههشدار دهنده انحراف از مسیر LDWS، چراغ رانندگی در روز DRL، صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی، سیستم کروز کنترل، ریموتکنترل، فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، بوق بادی و چراغ های مه شکن جلو و عقب اشاره کرد.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours