افزایش محدودیت بارگیری کامیون‌های الکتریکی ولوو

به گزارش کامیون نیوزکمپانی ولوو شرکت سوئدی خودروسازی خوش نام و محبوب در زمینه خودروهای تجاری و صنایع سنگین است که در سال ۱۹۲۷ دریوتبری سوئد تاسیس شد.

ماتسون آکری در گوتنبرگ، سوئد، سه کامیون الکتریکی ولوو سری اف اچ از کمپانی ولوو سفارش داد. در طی چند هفته گذشته او اینکامیون‌های الکتریکی ولوو اف اچ را آزمایش کرده و مشخص شد که کانتینرها در پیکربندی حمل و نقل با ظرفیت بالا (HCT) با دو تریلربه طول مجموع ۳۲ متر حمل می کند.

اینطور که معلوم است کامیون‌های تمام الکتریکی در پروژه‌های سنگین و حمل و نقل با وزن بالا نیز به خوبی کار می‌کنند.

لنا لارسون، مدیر پروژه کمپانی ولوو گفت: به همراه ماتسون آکری، اداره حمل و نقل سوئد و چندین شریک دیگر، ما اکنون به دنبال اینهستیم که چگونه می توانیم عملکرد کامیون‌های الکتریکی ولوو را حتی بیشتر بهینه کنیم، از جمله این عملکردها ارائه روش و طراحی برایشارژ شدن کامیون به کارآمدترین روش ممکن است.

کامیون های ۶×۴ ولوو با استفاده از دو مخزن شارژر ۱۸۰ کیلوواتی نصب شده با برق شارژ می شوند و ۱۲ ساعت در روز در حال کارهستند.

به گفته مدیرعامل ماتسون آکری: «رانندگی و حمل بارهای سنگین با استفاده از کامیون‌های برقی تا به حال کمی سخت بوده است اماحالا کامیون‌های الکتریکی ولوو می‌توانند به اندازه یک کامیون دیزلی به خوبی بارهای سنگین را حمل کنند. کامیون‌ الکتریکی ولوو اف اچبه مدت ۱۲ ساعت در روز کار می‌کند و با توقف برای شارژ راننده می‌تواند استراحتکند. این کامیون‌های الکتریکی ولوو اف اچ باالکتریسیته سبز شارژ می‌شوند و در نتیجه موجب انتشار گاز CO2 نمی‌شوند. همچنین عملکرد برقی و بی صدا کامیون‌های الکتریکیولوو نیز محیط کاری آرام و بهتر برای راننده به ارمغان می‌آورد.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours