اولین کامیون خودران چینی،کپی ناقص چین از کامیون‌تسلا

به گزارش کامیون نیوز – این کامیون تمام الکتریکی با نام کامیون دیپوی deepway با شکل و شمایلی الکتریکی برداری و کپی شده از کامیون ایلان ماسک یعنی الگو برداری شدا از کامیون تسلا سمی بود.کامیون برقی چینی دیپوی با قابلیت رانندگی خودران کامیونی است که در این بخش به آن پرداخته ایم.

کامیون تسلا یکی از موفق ترین کامیون های تمام الکتریکی در دنیاست که در آمریکا تولید و به بازار اختصاصی خود نیز ارائه می‌گردد.

چینی ها به این کامیون نیز رحم نکرده و اقدام به الگوبرداری و کپی از این کامیون کرده اند.

کامیون چینی deepway یک کامیون از پروژه ۱.۲ میلیارد دلاری سرمایه گذاری کشور چین بر روی یک شرکت دولتی است که باید در عرض دو سال یک کامیون کشنده الکتریکی با قابلیت های تسلا تولید می‌کردند که البته موفق نیز بوده اند.

کامیون دیپوی که با لوگو جک نیز رونمایی شده است یک کامیون جفت دیفرانسیل با مجموع وزن ناخالص ۴۹ تن است که تمام الکتریکی بوده و با هر بار شارژ می‌تواند ۳۰۰ کیلومتر را پیمایش کند.

هر بار شارژ این کامیون با شارژ معمولی سه ساعت و با شارژ اختصاصی ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و موتور های الکتریکی این کامیون مجموع حدود ۴۴۰ اسب بخار قدرت می‌توانند تولید نمایند.

این کامیون چینی الکتریکی دارای قابلیت های کپی برداری شدا از تسلا مانند حالت رانندگی خودران ،تشخیص خودرو و موانع اطراف ،باز شدن درب ها برعکس و تمام الکتریکی،محور های الکتریکی است.

کامیون برقی دیپوی چینی مسافت شانگهای تا پکن را به طول ۱۲۰۰ کیلومتر تست شده و تعداد ۴۰ عدد آن نیز به یک شرکت در چین تحویل داده شده است.

در صورت حضور کامیون های الکتریکی در ایران باید منتظر حضور این کامیون با برند جک نیز در ایران باشیم.

نظراتتان درباره کامیون های الکتریکی را لطفا برای ما بنویسید.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours