بررسی و مشخصات فنی کمپرسی آمیکو ۲۶۳۱

به گزارش کامیون نیوز – یکی از تولیدات مهم این شرکت که در حوزه حمل و نقل و صنعت به کار گرفته می شود، کمپرسی امیکو است که هیچ شباهتی به دیگر کامیون های کمپرسی در جهان ندارد. هرچند که ساختار آن طبق قالب و استانداردهای تعیین شده می باشد. این کامیون بدون دماغه بوده و شاید در نگاه اول آن را با کامیون های ساخت ایتالیا اشتباه بگیرید اما باید بدانید که این کمپرسی کامیون با پیشرانه قوی و سیستم تعلیق توانا یک محصول ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

 

کمپرسی آمیکو در چه صنایعی کاربرد دارد؟

مشخصات امیکو تک کمپرسی

این یک کمپرسی و کامیون است که می توانید برای حمل بار، جابه جایی و… از آن استفاده کنید. می توان با این کامیون انواع شن، ماسه، خاک ها و… را جابه جا کرد. می توانید برای جابه جایی نخاله های ساختمانی، حمل بار داخل شهر و… هم از آن استفاده کنید. همچنین برای حمل و انتقال محصولات مختلف نیز قابل استفاده است. این کامیون قابلیت سفر خارج از کشور را هم دارد و می توانید در مسیر های بین المللی نیز از آن استفاده کنید و بارها را به کشورهای اروپایی و… منتقل کنید.

 

مشخصات فنی کامیون امیکو ۲۶۳۱

به جرات می توان گفت کمپرسی امیکو ۲۶۳۱ یکی از پر فروش ترین محصولات امیکو است که به صورت هیدرولیک طراحی شده و می توانید برای مصارف مختلف در صنعت از آن استفاده کنید. گیربکس هیدرولیکی این کامیون با ۱۴ دنده در اختیار راننده قرار دارد. ۱۲ دنده آن به سمت جلو حرکت کرده و ۲ دنده آن هم به سمت عقب حرکت می کند.

توان موتور این کامیون برابر با ۲۹۰ بوده و گشتاور آن هم ۱۲۸۰ است این درحالی است که حجم موتور ۹۷۲۶ سی سی می باشد. این کامیون به توربوشارژر و اینتر کولر هم مجهز شده و آسایش را در زمان رانندگی برایتان به ارمغان می آورد.

اکسل  به کار رفته در این کامیون محصولی از شرکت مان است که می تواند وزن ۸ تن را تحمل کند. این کامیون به صورت ده چرخ طراحی شده و شاسی دولایه طبقه بندی شده از نوع نردبانی دارد.

تجربه سرعت بالا این غول جاده، نیاز به یک ترمز مطمئن و قوی هم دارد. ترمز های به کار رفته در این کامیون آلمانی بوده و با ABS ، EBL و ASR تجهیز شده است.

 

طراحی بدنه و ظاهر کمپرسی امیکو

کامیون کمپرسی امیکو بدنه ای تمام فولادی داشته که بسیار مقاوم و با دوام است. طول این کامیون برابر با ۶۹۷۰ سانتی متر بوده و عرض آن هم برابر با ۲۵۰۰ سانتی متر است. ارتفاعی برابر با ۲۸۵۰ سانتی متر دارد و فاصله بین محورهای آن هم حدود ۴۲۰۰ سانتی متر است.

کابین آن در ابعاد استاندارد بوده و یک تخت راحتی هم برای زمان استراحت داخل آن تعبیه شده است. زیر تخت یک باکس بزرگ هم قرار دارد که می توانید لوازم مصرفی خود را داخل آن قرار دهید.

امیکو 2631

صندلی راننده به صورت پنوماتیک بوده و اسایش و راحتی را برایتان به ارمغان می آورد. از سری امکانات جذاب این غول جاده هم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گرم کن آینه
  • قفل مرکزی
  • بخاری درجا
  • تاخوگراف
  • شیشه بالابر برقی
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • ۴ آینه
  • رادیو و سیستم صوتی پیشرفته
  • و… .

 

مصرف سوخت این خودرو چقدر است؟

این خودرو با تغییراتی که داشته قابل استفاده برای شرایط آب و هوایی مختلف است. البته می توانید بسته به شرایط محیط استفاده تغییراتی را در آن اعمال کرده و شخصی سازی کنید. این کمپرسی امیکو به صورت دو گانه بوده و هم به عنوان کمپرسی و هم کامیون باری قابل استفاده است. این محصول اولین خودرو سنگین در کشور است که توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۵ پلاس را دریافت کند.

باک کمپرسی آمیکو از جنس آلومینیومی بوده و ظرفیتی برابر با ۳۲۰ لیتر دارد. کم ترین آلودگی را ایجاد کرده و جزو بهترین کمپرسی های موجود در بازار می باشد.

 

رقبای کمپرسی امیکو در بازار کدامند؟

این کمپرسور قیمت خارق العاده ای با توجه به کیفیت دارد و جزو بهترین های بازار است. البته برندهای دیگری هم توانسته اند محصولات مشابه با آن را تولید کنند. از کامیون های رقیب این محصول می توان به کامیون ایویکو، ولوو و کامیون رنو شرکت سایپا دیزل اشاره کرد.

کمپرسی جفت محور آمیکو

 

قیمت کمپرسی امیکو

این کامیون مطابق با جدیدترین استانداردها و تکنولوژی روز طراحی و تولید شده است. شرکت امیکو تمامی تست های کنترلی و ازمایش های لازم را روی آن انجام داده است. این محصول به صورت تضمینی و با گارانتی در کشور عرضه می شود. شما با خرید آن می توانید از خدمات پس از فروش شرکت امیکو هم بهره مند شوید. هرچند که آمیکو برای این محصول از قطعات خارجی و وارداتی استفاده کرده اما قیمت آن به خاطر ساخت داخل بودن مناسب بوده و مقرون به صرفه تر از کمپرسی های خارجی است.

نوع کارکرده و دست دوم آن با توجه به سلامت کامیون قیمت پایین تری دارد اما توصیه میکنیم تو صفر آن را تهیه کنید تا از کیفیت بالاتر و مطمئن تری بهره مند شوید.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours