عرضه و ثبت نام کامیون کشنده فاو۴۲۰ در بورس کالا.خرداد۱۴۰۲

به گزارش کامیون نیوز – در این سری ثبت نام کامیون در بورس کالا هیچ محدودیتی جز اینکه هر کد ملی باید یک بار در بورس این کامیون را در یک سال اخیر خریداری کرده باشد وجود ندارد.

۱۴۰ عدد کامیون فاو در بورس کالا عرضه میشود که در روز ۲۳ ام خرداد ماه عرضه انجام می‌گردد و به افرادی که بالا ترین قیمت را مشخص کرده باشند کامیون تعلق می‌گیرد.

برای ثبت نام‌کامیون فاو در بورس کالا باید مبلغ ۳۰ درصد از قیمت پایه کامیون فاو که در این سری ثبت نام قیمت ۳.۰۴۸.۰۰۰میلیارد تومان است باید در حساب موجود و بلوکه شود تا متقاضی بتواند قیمت مورد نظر خود را برای دریافت کامیون فاو مشخص نماید.

تاریخ تحویل این کامیون ها در زمان ۲۳ ام مرداد ماه ۱۴۰۲ یعنی دو ماه پس از ثبت نام کامیون فاو در بورس کالا است.

قیمت کامیون فاو تک محور ۴۲۰ در بازار هم اکنون که در اواسط خرداد ماه هستیم حدود ۴.۵۰۰.۰۰۰ میلیارد تومان است که پیش بینی می‌شود کامیون فاو در بورس کالا با حدود قیمتی ۳.۶۰۰ خریداری شود ،در نظر داشته باشید اگر قصد خرید کامیون فاو در بورس کالا را دارید به

قیمت پایه ایی که مشخص می‌نماید ۹ درصد مالیات و دیگر هزینه ها اضافه می‌گردد و بعنوان مثال اگر قیمت تمام شده پایه کامیون فاو را ۳۶۰۰ مشخص کرده باشید در نهایت برای شما حدود ۴.۰۰۰ میلیارد تومان تمام می‌شود.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours