کمپانی ولوو و ماک طرحی جدید برای تعمیر کامیون‌ها معرفی کرد

به گزارش کامیون نیوزاین برنامه با توجه ویژه به قابلیت‌ها و کاربردهای کامیون بر اساس استفاده و کاربرد کامیون طراحی شده است. با این برنامه کامیون هاروند تعمیر و چک شدن و نگهداری کامیون‌ها برنامه ریزی و تسریع می شود.

در این شکل جدید نگهداری و تعمیرات تطبیقی ​​که با استفاده از مجموعه‌ای از خدمات در کامیون، وضعیت سلامت و عملکرد کامیون بهصورت ۲۴ ساعته نظارت می‌شود.

در این طرح خودرو به نمایندگی ارائه می شود تا به طور پویا تعمیر و نگهداری از آن به طور خاص با توجه به کاربرد، نیازها و طراحیتنظیم می‌شود. علاوه بر این، این طرح به نمایندگی‌ها این امکان را می‌دهد تا به روشی پیش‌بینی‌کننده‌ به طور فعالانه به تعمیرات نقص‌هارسیدگی کنند و از خرابی کامیون جلوگیری کند.

چکاپ‌های خدماتی شامل چکاپ ۷۴ نقطه ای خواهد بود. این طرح و قراردادها کامیون ها را برای هر مکانی از ۱۲ تا ۶۰ ماه پوششمی دهد.

مشتریان می‌توانند از طریق خدمات مالی ولوو، هزینه اشتراک و تعمیر را در پرداخت‌های کامیون خود قرار دهند یا از طریق پیش‌نویسبانکی صورت‌حساب دریافت کنند.

قراردادهای خدمات پرمیوم کمپانی ماک یک پیشنهاد مشابه به نام Mack Premium Service Contracts دارد. این قرارداد برایهمه مدل ها موجود است که مشتریان می توانند بسته به کاربردشان، طرح هایی را بر اساس افزایش ۱۶۰۰۰۰ یا ۸۰۰۰۰ کیلومتریانتخاب کنند. مشتریان حرفه‌ای همچنین می‌توانند برنامه‌ای را بر اساس ساعات استفاده از کامیون به جای مسافت پیموده شده انتخابکنند.

هر دو مشتریان کمپانی Vovo و Mack می توانند کامیون های خود را در نمایندگی های شرکت سرویس کنند.

مایک فورست، مدیر خدمات قرارداد با ولوو، در یک کنفرانس مطبوعاتی TMC گفت: پنج گروه فروشنده و مهندس در سراسر آمریکایشمالی در مورد این فرآیند آموزش دیدند.

این آزمایش‌ها برای فروشندگان و رانندگانی که این برنامه را به‌طور آزمایشی اجرا کردند، به خوبی جواب داد. علاوه بر بازرسی ۷۴ نقطهای، از آنالیز روغن نیز برای بهینه سازی فواصل تخلیه استفاده می شود.

بیشتر تعمیر و نگهداری را می توان با فواصل تخلیه روغن زمان بندی کرد. کارهای دیگر این طرح شامل همه چیز از تمیز کردن DPF،تعویض روغن محور عقب و تنظیم سوپاپ است و حتی بازرسی های سالانه DOT ​​در این قرارداد گنجانده شده است.

فورست گفت: «همه این برنامه‌ها برای جلوگیری از توقف های متعدد و نقص فنی‌ها طراحی شده است. در اصل، این یک برنامه تعمیر ونگهداری جامع است که برای بهینه سازی نحوه عملکرد کامیون و نقص فنی‌های کمتر طراحی شده است.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours