نگاهی به کامیونت هوشمند شاکمان جدید دارای استاندارد ۸۵گانه !

به گزارش کامیون نیوز – کامیونت پنج و شش تن شاکمان اولین محصولات شرکت ویرا دیزل هستند که به بازار عرضه می‌شوند.

این کامیونت ها با دارا بودن طول شاسی مناسب، برای حمل و نقل درون شهری و راه های نزدیک به همچنین پخش های مویرگی بسیار مناسب و کارآمد هستند.(طول شاسی کامیونت ۵.۵ تن ۵.۵۴۰ متر و طول شاسی کامیونت ۶ تن ۶.۸۶۰ متر است،همچینن وزن خالص کامیونت ۵.۵ تن ۲۲۵۰ کیلوگرم و وزن خالص کامیونت ۶ تن ۲۸۰۰ کیلوگرم است.)

کامیونت های شاکمان ویرا دیزل از جمله معدود کامیونت هایی هستند که در کشور مونتاژ می شوند و دارای استاندارد ۸۵ گانه هستند.

این استاندارد ها شامل موارد مختلف ایمنی و تجهیزی می‌شود که اولین بار در اروپا پی ریزی گردیده اند و در واقع کامیونت با دارا بودن این استاندارد ها بالاترین حد از ایمنی را دارا خواهد بود.

استاندارد های ۸۵ گانه شامل موارد مختلفی در بخش شاسی ،سیم کشی،تجهیزات مانند رادار خط خوان و ترمز اضطراری ،انواع تست تصادفات و ایمنی کامیون می‌شوند.

مشخصات فنی کامیونت ویرا دیزل

کامیونت شش تن شاکمان دارای موتور کامینز ۴ سیلندر ۳.۷ لیتری است که ۱۵۵ اسب بخار قدرت و حدود ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور را تولید می‌کند.

این موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو پنج است و بر روی کامیونت های دیگر بازار مانند کامیونت فوتون و فورس و جک نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

گیربکس کامیونت شاکمان از نوع فست شش سرعته دستی است .

این نوع و مدل گیربکس فست در حال حاضر تنها بر روی کامیونت شاکمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و دقیقا مشابه گیربکس کامیونت ایسوزو شش تن قدیم است.

نگاهی کلی به کامیونت شاکمان

کامیونت شاکمان ویرا دیزل با شاسی مناسب برای حمل و نقل درون شهری ،موتور شناخته شده و گیربکس منحصر به فرد و چابک فست همراه با تجهیزات و امکاناتی مانند رادار خط خوان ،ترمز اضطراری و کروز کنترل کامیونت مناسب برای حمل نقل های مسیر کوتاه درون و برون شهری است و در صورت تولید انبوه می‌تواند نیاز بازار در این بخش را تامین کند.

لازم به ذکر است پارت اول کامیونت های شاکمن توسط شرکت هایی مانند چیتوز خریداری گردیده و پارت بعدی نیز بزودی شرایط فروش شان اعلام میگردد.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours