تست جاده ایی کامیون فاو۴۶۰ جدید در معدن با بار سنگین

به گزارش کامیون نیوز – به نقل از با کامیون، کامیون فاو۴۶۰ محصول جدید شرکت سیبا موتور و کامیون جدید گروه بهمن است که در این ویدئو و مستند تست کامیون فاو با بار سعی کردیم تمام بخش های مهم این کامیون را برای شما به چالش بکشیم و عملکرد بخش های مختلف آن را همراه با ارائه مشخصات فنی کامیون فاو جدید با شما نشان بدهیم.

برای بهتر نمایش دادن عملکرد ما از تریلر کمپرس استفاده کردیم و سپس به معدنی رفتیم که مسیر نسبتا سخت طولانی همراه همراه چاله و جاده ایی تقریبا نامناسب را دارا بود.

در این ویدئو ما متوجه قدرت خوب موتور ،چنگ زنی خوب دیفرانسیل فعال بودن اپشن و امکانات این کامیون ،نرمی بهتر کابین و فراهم شدن آسایش بهتر برای راننده نسبت به نسل های قبل بعنوان مزیت های اصلی کامیون فاو ۴۶۰ جدید شدیم.

کامیون فاو۴۶۰ جدید

چالش ها و یا معایب فاو ۴۶۰ که در این ویدئو متوجه آن شدیم بالا بودن میزان صدای موتور درون کابین ،جای نامناسب اگزوز وجایگیری بعضی از کلید های درون کابین در جای نامناسب بود.

فاو ۴۶۰ جدید بعنوان کامیونی با گیربکس دنده ایی و تعلیق فنر شمش همراه با موتور قوی تر شده نسبت به سری های پیشین ،کامیونی بسیار مناسب برای حمل و نقل های مسیر کوتاه تر اما با تناژ های بار بالا در مسیر های معدنی و صعب العبور است.

برند کامیون فاو در خود چین نیز کامیونی سرسخت با کیفیت اجزای بالاتر نسبت به دیگر رقبا برای تردد و استفاده در حمل و نقل هایی است که دیگر کامیون ها معمولا توانایی در این زمینه ها ندارند.

کامیون فاو جدید نیز در ایران با موتور ۴۶۰ قوی تر شده نسبت به نسل قبل ،گیربکس زد اف ۱۸ سرعته که با دیفرانسیل های قدرتی همراه گردیده اند می‌تواند کارایی مناسب را در حمل و نقل های سنگین و با مسافت های کوتاه داشته باشد.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours