رونمایی کامیون الکتریکی رایزون در بازار آمریکا،کامیون جدید دایملر

به گزارش کامیون نیوزشرکت آلمانی دایملر تراکس بزرگ‌ترین شرکت کامیون‌سازی جهان بوده که در سال 1899 تاسیس شد و در حال حاضر محصولات خودرا با برندهای متفاوتی شامل مرسدس بنز، فریتلاینر، وسترن استار، میتسوبیشی فوسو، توماس بیلت، بهارات بنز و دیترویت دیزل بهفروش می‌رساند.

مشخصات فنی کامیون الکتریکی رایزون

کامیون الکتریکی رایزون به عنوان قدمی به سوی آینده پ صنعت حمل و نقل بدون آلایندگی محسوب می‌شود که درسه مدل  e18L, e16L, and the e16M عرضه شده است.

کامیون رایزون بسیار باکیفیت و کاربردی با قابلیت‌های پیشرفته بوده نیازهای هر خریدار و راننده‌ای را در بهینه سازی و بهره وری کاملاتامین می‌کند.

کامیون الکتریکی رایزون در دسته کلاس 4 و 5 بوده و دارای وزن ناخالص حدود 7255 و 8162 کیلوگرم می‌باشد. این کامیون مجهز بهسه بسته باتری که 110-160 مایل را تنها با یک بار شارژ طی می‌کند است، همچنین این کامیون با دو بسته باتری نیز مسافت 110-75 مایل را می تواند طی کند.

کامیون برقی رایزون دارای پکیج باتری‌های 124 کیلووات ساعتی بوده که می‌تواند 177 تا 257 کیلومتر را طی کند.

کامیون الکتریکی رایزون توسط دو نوع سیستم شارژ باتری، شارژ AC سطح 2 (J1772) در پنج تا شش ساعت و شارژ DC Fast Charging CCS1 در ۴۵ تا ۹۰ دقیقه می‌‌تواند شارژ شود.

باتری‌های کامیون الکتریکی رایزون از نوع لیتیوم آهن فسفات (LFP) بوده که دوام و کیفیت بسیار زیادی نسبت به باقی باتری‌ها دارند.

کامیون رایزون با سیستم ایمنی هوشمند مجهز به قابلیت‌های زیادی از جمله کمک ترمز فعال، ترمز خودکار اضطراری، دستیار جانبیOEM و هشدارهای خروج از خط است.

کامیون الکتریکی رایزون همچنین بسیار مناسب حمل و نقل‌های بین شهری بوده و دارای گارانتی به مدت ۵ سال برای شاسی و کابین وباتری نیز می‌باشد.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours