تبلیغ عجیب ولوو برای نسل جدید کامیون‌های FH

به گزارش کامیون نیوز – در همین راستا و برای اعتلای این محصول، سوئدی‌ها اخیرا یک ویدئوی تبلیغاتی در فضای مجازی منتشر کرده است که در آن دو کامیون ولوو FH حضور دارند. هر دوی این کامیون‌ها به رنگ خاکستری مزین شده‌اند و هر دو نیز یک تریلر سفید را با خود به یدک می‌کشند.

ولوو FH در سال ۲۰۱۹ به سیستم i-Save مجهز شد و حال می‌توانست در دورهای پایین قدرت را بهتر به چرخ‌ها منتقل کند. مصرف سوخت کامیون نیز به‌لطف به‌روزرسانی‌ها بهتر شد. مدیران این شرکت همواره راهی را برای تولید خودروهایی بهینه پیدا می‌کردند اما این‌بار این سوال را از خود پرسیده‌اند که چگونه می‌توانند رانندگی با خودروی بهینه‌شان را لذت‌بخش کنند؟!

بخش تبلیغ این شرکت با انتشار این ویدئوی تبلیغاتی جالب قصد دارد تا سری کامیون‌های FH را که به فناوری I-Save این شرکت مجهز هستند را به‌شکلی جذاب به بینندگان نشان دهد. این ویدئو که با نام «بازده و لذت» منتشر شده است، تنها ۵۸ ثانیه به درازا می‌کشد و در آن شاهد داستانی عاشقانه میان دو دستگاه FH هستیم که تایرهایشان را به هم داده‌اند.

در پایان این ویدئوی کوتاه، یک پیام واقعی نمایش داده می‌شود: با حضور I-Save در ولوو FH، لذت و بازده با یکدیگر همراه می‌شوند.

البته ممکن است به‌خاطر داستان عاشقانه این دو کامیون حواستان پرت شود ولی نهایتا پیام را خواهید دید. «پیتر فرانزین»، مدیر محصول در بخش موتورهای کامیون‌های ولوو، می‌گوید: ما واقعا به ویژگی‌های سیستم I-Save افتخار می‌کنیم و در این داستان عاشقانه می‌خواهیم توجهی را که لایقش هستند را به آن‌ها بدهیم. I-Save برای مشتریانمان مصرف سوخت معقولانه و به‌صرفه‌ای را به ارمغان آورده و رانندگی کامیون را به تجربه‌ای بی‌نظیر تبدیل کرده است. بیشتر کامیون‌های ولوو که امروزه به فروش می‌رسند به فناوری I-Save مجهز شده‌اند.

نظر شما درباره کامیون‌های FH ولوو چیست؟ آیا سوئدی‌ها با تولید این سری محبوب به بازار، توانسته‌اند تا از بزرگان کامیون‌سازی اروپا پیشی بگیرند؟!

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours