معرفی کامیون هوو | بررسی و مشخصات فنی

به گزارش کامیون نیوز – این خودرو یکی از بهترین نمونه های خودرو وارداتی ایران می باشد. خرید و فروش این خودرو در ایران به خاطر آمار تصادفات بالا با اما و اگر همراه بود. ولی به هر حال این مدل کامیون ۱.۷ درصد از تمام ماشین های وارداتی را در برگرفته است. البته ناگفته نماند که بعد از بالا رفتن آمار تصادفات، این کامیون ها را برگشت دادند و ترمز آنها را اصلاح کردند. این کامیون هم مزایای زیادی دارد هم معایب. در این مقاله اطلاعاتی در مورد مزایا و معایب کامیون هوو آورده شده است تا کمکی باشد به خریداران این کامیون ها.

خصوصیات فنی کامیون هوو

خصوصیات فنی کامیون هوو

کامیون هوو دارای ۶ سیلندر می باشد. حداکثر گشتاوری این کامیون حدود ۱۶۰۰نیوتن است. موتور کامیون هوو را یک موتور اقتصادی می دانند. گیربکس این کامیون دارای ۸ دنده و مؤثر بر روی سرعت و قدرت کامیون می باشد. پدال کار گرفته شده در این کامیون از جنس هیدروپنوماتیک است. کامیون هوو می تواند ۴۷ تن بار را حمل کند که ظرفیت مناسبی برای ماشین باری است. گنجایش مخزن سوخت این کامیون ۳۵۰ است. دارای جعبه دنده سنکرونیزه ۱+۹ می باشد. بعضی مدل های این کامیون ها به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) مجهز شده اند.

خصوصیات ظاهری

طول کامیون ۶.۷۰ متر و عرض آن ۲.۴۹ متر است. ارتفاع این کامیون حدود ۳.۶۶ متر می باشد. وزن خالص کامیون های هوو تقریباً ۹۱۸۰ کیلوگرم است. ارتفاع این کامیون خیلی زیاد می باشد و این بهترین خصوصیت ظاهری آن است. جنس بدنه کامیون هوو از فلز و فایبرگلاس می باشد. کیفیت جنس بدنه  در این کامیون مناسب است و ماندگاری بالایی از لحاظ ظاهری به آن می بخشد.  در ظاهر هر کامیون کابین و لاستیک ها به چشم می خورند که اگر از جنس های بی کیفیت تهیه شوند کاملاً مشخص و ضایع می باشد. کامیون هوو ظاهر جذاب و مناسبی دارد. این کامیون از پرطرفدارترین خودروها می باشد.

مزایای کامیون هوو

مزایای کامیون هوو

این کامیون ارتفاع زیادی دارد و از قدرت بالایی نیز برخوردار می باشد. اتاق کامیون هوو بسیار با کیفیت ساخته شده است. این کامیون دارای دید بسیار زیادی می باشد که این دایره دید باعث کم شدن تصادفات جاده ای برای این مدل ماشین می شود. همچنین کامیون هوو خیلی کم صدا کار می کند که این خصوصیت برای راحتی راننده بسیار مفید است. این کامیون برای راههای طولانی خیلی کاربرد دارد. این مزایایی که اینجا بیان شده گوشه کوچکی از خصوصیات کامیون هوو می باشد.

معایب کامیون

هر خودرویی علاوه بر مزایا، مطمئناً معایبی هم دارد. باید دید که این معایب تا چه حد هستند و چه مقدار کارایی خودرو را زیر سوال می برند. معایب کامیون هوو در این قسمت بیان شده است تا کاربران با آگاهی اقدام به خرید آن نمایند. مصرف روغن موتور در کامیون هوو بسیار زیاد می باشد. قطعات این کامیون در بازار زیاد پیدا نمی شوند و اگر بخواهی ماشین را تعمیر کنید باید قطعات را از نمایندگی ها درخواست دهید. اگر نمایندگی در منطقه شما نباشد باید چند روز صبر کنید که قطعه به دست شما برسد. این اتلاف وقت برای راننده ضرر دارد.

بعضی از قطعات و محصولات مورد استفاده در ساخت کامیون هوو کیفیت بالایی ندارند. مثلاً روغن موتور این کامیون خیلی سریع سیاه می شود. از مهمترین ایراد های کامیون هوو وجود عیب و نقص در سیستم ترمز است، که باعث ایجاد تصادفات جاده ای توسط این کامیون می شود. دیفرانسیل کامیون هوو سرعت خیلی بالایی دارد و این سرعت باعث می شود موقع رانندگی در سرازیری ها ترمز کارایی کمتری داشته باشد. اگر دیفرانسیل این نوع کامیون ها سنگین تر و کم سرعت تر باشند، کم تر دچار تصادفات می شوند.

کشنده هوو

کشنده هوو

یک نمونه از کامیون های هوو، کشنده هوو می باشد. این کشنده قابلیت حمل ماشین سنگین های دیگر همراه با بار آن ها را دارد. کشنده هوو از محصولات شرکت هوو چینی است. این کشنده موتوری با حداکثر قدرت ۳۷۱ اسب بخار دارد. این قدرت زیاد در موتور باعث افزایش سرعت  کشنده می شود. موتور قدرتمند از مزیت های اصلی هر کشنده می باشد . برای آگاهی از مناسب بودن کامیون یا کشنده باید قدرت موتور آن را بررسی کنید. یک کشنده هر چه پر قدرت تر و سریع تر باشد ارزش بیشتری خواهد داشت.

افزایش سرعت کامیون هوو

بهترین روش، برای زیاد کردن سرعت کشنده به کار بردن قطعه های سالم در ساختار ماشین است. کامیون هوو باید قطعه هایی تضمینی بدون عیب و نقص داشته باشد تا درست و سریع حرکت نماید. اصل بعدی، برای افزایش یافتن سرعت کامیون هوو استفاده از روغن موتور سالم و مناسب می باشد. اگر از روغن موتور با کیفیتی برای این کامیون استفاده شود، مطمئناً سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد. البته افزایش سرعت کامیون و هر خودرویی به شرایط محیطی و سطح جاده هم بستگی دارد.

 

خرید و مشاوره از شرکت فرهان دیزل

با توجه به اینکه کامیون هوو دارای مزایا و معایب فراوانی می باشد برای خرید آن حتماً باید مشاور صحبت کنید. خرید این کامیون بسته به نیاز شما احتمال دارد به نفع شما باشد یا نه. برای گرفتن مشاوره در زمینه خودرو و اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان خبره در شرکت فرهان دیزل تماس گرفته و با آنها مشورت نمایید. شرکت فرهان دیزل سایتی هم برای دیدن خودروهای فروشی خود و دادن اطلاعات، از قیمت گرفته تا کیفیت قطعات خودروها به کاربران ساخته است. با مراجعه به این سایت و پرسیدن سؤالات خود می توانید خیلی زود پاسخ خود را بگیرید. همیشه برای خرید باید به بهترین مراکز مراجعه کرد. این شرکت سابقه ای درخشان و خوب در زمینه خرید و فروش خودرو دارد.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours