بیش از ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در کرمانشاه جابجا شد

به گزارش کامیون نیوز – «محمد احمدی» افزود: تعداد کل رانندگان کامیون حوزه حمل و نقل کالای استان کرمانشاه ۲۰ هزار راننده و تعداد کل ناوگان حمل و نقل کالای فعال ۱۴ هزار خودرو سنگین است.

وی در باره تعداد بارنامه صادره در سال گذشته نیز گفت: ۵۹۷ هزار نسخه بارنامه و تعداد حوله صادر شده نیز ۵۸۸ هزار نسخه بوده است.

معاون حمل و نقل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه اضافه کرد: بیشتر حمل و نقل کالا با تناژ پنج میلیون و ۷۹۲ هزار تن کالا مربوط به شهرستان کرمانشاه و بیشترین کالای جابجا شده سیمان با تناژ ۲ میلیون ۵۱۶ هزار تن بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: ۱۰ کالای عمده جابجا شده از استان کرمانشاه، سیمان بصورت کیسه ای و فله ای، کلینگر، چغندرقند، گازوئیل، کنجاله، مازوت، سنگ سنگبری، پلی اتلین و خاک معدنی بوده است.

احمدی، درباره رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا نیز توضیح داد: در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان ۳۸۴ پرونده، کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل جاده‌ای ۱۵۱ مورد و در کمیسیون ماده ۱۴ به ۳۶ پرونده طی سال گذشته رسیدگی شده است.

معاون حمل و نقل راهداری کرمانشاه در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات حوزه حمل و نقل کالا است و هموطنان و رانندگان می‌توانند شکایات خود را برای رسیدگی به این سامانه اطلاع رسانی کنند.

به گزارش کامیون نیوز، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۲۵ هزار ۴۵ کیلومتر مربع، یک و نیم درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است.

استان کرمانشاه دارای هشت هزار و ۵۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراهی است که از این تعداد ۴۶۷ کیلومتر آن بزرگراه، ۴۷۳ کیلومتر راه اصلی، هزار و ۸۹۱ کیومتر راه فرعی و پنج هزار و ۲۲۰ کیومتر راه روستایی است.

همچنین ۹۲ درصد حمل و نقل در استان کرمانشاه از طریق جاده، پنج درصد هواپیما و سه درصد با قطار صورت می‌گیرد.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours