هانوان سری P با کامل خودرو به بازار ایران می آید

به گزارش کامیون نیوز – نسل دوم سری P هانوان سال ۲۰۲۱ به بازار چین معرفی شد و حال قرار است توسط کامل خودرو در ایران مونتاژ شود. هانوان سری P که بیشتر با نسخه P9 در بازار چین شناخته می شود، توسط کمپانی XCMG ساخته شده و در جایگاه یکی از گران ترین و قوی ترین کشنده های چینی قرار گرفته است. کمپانی XCMG یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای کار و تجاری سنگین و ماشین آلات راه سازی و معدنی است.

هانوان P را می توان در نسخه های مختلف سفارش گذاری کرد. این کشنده چینی با پیشرانه های ۴۴۰ تا ۵۸۰ اسب بخار تولید می شود و نسخه P9 آن به پیشرانه WP13 ویچای مجهز است. این پیشرانه ۵۸۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۵۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۱۶ سرعته نیمه اتوماتیک نشان فست (FAST) توان را به چرخ های عقب می رساند.

هانوان سری P کمپانی XCMG را می توان در نسخه های تک و جفت سفارش گذاری کرد و نمونه های فول آپشن این کشنده چینی به سانروف برقی، بخاری درجا، کولر درجا، سنسور نور،استارت دکمه ای، جلو آمپر دیجیتال، سنسور پایش باد تایرها، صندلی بادی راننده با سردکن و گرمکن، تهویه اتوماتیک، قفل دیفرانسیل، ترمز اضطراری، نور بالای اتوماتیک، سنسور باران، نمایشگر لمسی، ترمز پارک برقی و… مجهز است.

احتمال آن زیاد است که هانوان سری P در بهار ۱۴۰۲ به بازار معرفی شود و کامل خودرو این کشنده چینی و مونتاژی را در جایگاه گران ترین و قوی ترین خودروی کار و تجاری صفر کیلومتر به بازار عرضه کند.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours