تحویل کامیون های اسکانیا اس۵۰۰ تیتان دیزل به مشتریان با پلاک

به گزارش کامیون نیوز – تعداد اسکانیا اس۵۰۰ وارد شده به ایران توسط تیتان دیزل تعداد ۵ عدد بود که دیروز در طی مراسمی ۴ عدد از آنان تحویل به مشتریان گردید.
این سری اسکانیا های اس۵۰۰ در پاییز ۱۴۰۱ با قیمت تمام شده به فروش رسیدند ،قیمت اسکانیا اس۵۰۰ در زمان ثبت نام پاییز ۱۴۰۱ حدود ۱۰.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان بود که در آن زمان این افراد خریداری کرده اند.

حال که در اواخر سال هستیم قیمت حدودی این سری اسکانیا های اس ۵۰۰ بالای ۱۳ میلیارد احتمالا باید باشد.

نکته مهم اسکانیا اس۵۰۰ جدید این است که این کامیون ها بالاترین مدل اسکانیا در دنیا هستند که به صورت صفر کیلومتر وارد ایران گردیده اند و تا مدت دو سال یا پیمایش ۲۰۰ هزار کیلومتر تمام خدمات و هزینه های نگهداری این کامیون ها به عهده شرکت تیتان دیزل است و مصرف کنندگان حتی هزینه تعویض روغن را نیز ملزوم به پرداخت نیستند.

مشخصات فنی اسکانیا اس۵۰۰

اسکانیا اس۵۰۰ وارد شده به ایران دارای بزرگ ترین و نوع مفصل کابین های اسکانیا سری جدید است که سری اس های نامیده می‌شود.

موتور اسکانیا سری جدید از نوع سیزده لیتری شش سیلندر است که پیتواند حدود ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند.

موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو شش و ترمز موتور تک زمانه است.

گیربکس این سری از کامیون های اسکانیا از نوع دوازده شرکت‌های اتوماتیک است که مجهز به اینتاردر پنج حالته نیز است.

اسکانیا اس۵۰۰ دارای انواع آپشن و امکانات روز کامیون های اروپایی مانند سیستم هشدار انحراف،سیستم هشدار اطراف ،سیستم هشدار رد کردن خطوط ،سیستم ترمز اضطراری و نقطه کور بعلاوه کابین دارای یخچال ،کولر و بخاری درجا ،تنظیم تمام اینه ها برقی ،گرم کن تمام اینه ها ،سیستم صوتی و تصویری نیز است.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours