نارضایتی رانندگان کامیون از وضعیت بیمه تکمیلی ادامه دارد

به گزارش کامیون نیوز – این مطلب را شماری از رانندگان و کامیونداران در شبکه های اجتماعی بیان کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

در عین حال نوید خیرمند راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا نیز در شبکه های اجتماعی در توضیح این مشکل مطلبی منتشر کرد و نوشت: مطابق ماده ۲ قرارداد بیمه تکمیلی، پرداخت حق بیمه توسط کانون شرکت ها باید در سه مرحله و در سر رسیدهای ۱۴۰۱.۰۹.۰۱ و ۱۴۰۱.۱۱.۰۱ و ۱۴۰۱.۱۲.۲۰ پرداخت می شد.

وی گفت: بیش از ۱۰ روز خدمات بیمه تکمیلی به رانندگان به علت بدهی معوق، متوقف شد این در حالیست که تاکنون چند برابر حق بیمه (موضوع ماده ۱) از اکثریت رانندگان اخذ شده است.

این راننده کامیوندار افزود: شنیده ها حاکیست کانون شرکت ها به بهانه خدمات نامطلوب و عدم پرداخت خسارت به رانندگان توسط بیمه گر، از پرداخت قسط دوم امتناع ورزید.

او عنوان کرد: در نگاه اول هر ساده لوحی به این اقدام حسن ظن دارد، ولی سوال اینجاست که: وقتی سررسید قسط آخر حق بیمه به میزان ۳۰ هنوز نرسیده، چه لزومی به گروکشی قسط دوم به بهانه عمل نکردن تعهدات شرکت بیمه گر وجود دارد؟

وی تاکید کرد: اولین قسط حق بیمه مربوط به ۱۴۰۱.۰۹.۰۱ و دومین قسط مربوط به ۱۴۰۱.۱۱.۰۱ بوده است که تا مورخ ۱۴۰۱.۱۲.۰۹ پرداخت نشد.

خیرمند گفت: از آنجایی که دریافت این حق بیمه از رانندگان از ابتدای مهر بوده، باید محل (وجه) آن در حساب کانون طی این مدت موجود باشد.

وی افزود: قیمت دلار در ابتدای آذر در بازار آزاد ۳۵٫۰۰۰ تومان و قیمت سکه ۱۵٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان بوده و در هفته گذشته قیمت دلار ۵۸٫۰۰۰ تومان و سکه ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ را رد کرد.

خیرمند گفت: وقتی گوشت را به دست گربه می سپاریم انتظاری بیش از این نیست.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours