درباره شرکت کامیون سازی پکار Paccar Company

به گزارش کامیون نیوز – در سال ۱۹۰۵، ویلیام پیگوت شرکت کامیون سازی پکار را تأسیس کرد. این شرکت بعداً با Twohy Brothers of Portland ادغامشد و به شرکت Pacific Car and Foundry تبدیل شد، نامی که برای 55 سال آینده حفظ شد. این شرکت در سال 1945 با اولینخرید عمده خود از شرکت کامیونت موتور کنورث سیاتل، وارد بازار کامیون های سنگین شد.

از نمونه شرکت‌های زیر مجموعه محبوب کمپانی پیکار میتوان به شرکت کنوورث، داف، لیلاند تراکس و پیتربیلت اشاره کرد.

زیرمجموعه‌ و محصولات شرکت پکار

کمپانی کامیون سازی پکار یک رهبر فناوری جهانی در طراحی، تولید است. این کمپانی همچنین موتورهای دیزلی پیشرفته را طراحی وتولید می کند.

شرکت کامیون سازی پکار و زیرمجموعه‌هایش کامیون‌های تجاری ممتاز را برای فروش در ایالات متحده، کانادا، مکزیک، استرالیا، هلند،بلژیک، برزیل و بریتانیا برای فروش در سراسر اروپای غربی و شرقی و صادرات به آسیا، آفریقا، آمریکای شمالی و جنوبی تولید می کند.این شرکت محصولات و خدمات خود را از طریق شبکه نمایندگی گسترده خود از 2200 نقطه به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه میدهد. محصولات شرکت کامیون‌سازی پکار در بیش از 100 کشور به فروش می‌رسد و در حال گسترش نمایندگی های خود در آسیا وسراسر جهان نیز است.

محصولات شرکت کامیون‌ سازی پکار شامل مجموعه ای از بیش از 180000 کامیون و تریلر و مجموع دارایی های بیش از 13 میلیارددلار است.

همچنین شرکت پکار به طور منظم برنامه و محصولات جدیدی را برای کمک به حفاظت و حفظ محیط زیست و کاهش بیشتر انتشارگازهای گلخانه ای و افزایش بهره وری سوخت در کامیون‌های خود تعیین می‌کند.

استحمام و دوام بالا از سری ویژگی‌های پررنگ کامیون‌های کمپانی پیکار است که در سری خود در بازار بی رقیب هستند. سبک طراحی کامیون‌های این کمپانی سبک کلاسیک بوده که با طراحی بدنه طویل و سقف بلند چشم گیر خود مطابق سلیقه رانندگان ومخصوص جاده‌های آمریکا و حمل و نقل‌هتی طولانی مدت است.

محصولات شرکت پیکار دارای تنوع زیادی در بخش تیپ‌ها، شاسی‌ها و کابین می‌باشد که زیبایی و طراحی فوق العاده‌‌ای دارند. مدل‌های مختلف کامیون‌های کمپانی پکار دارای طیف گسترده موتورهای پکار، کامینز، آلیسون و کاترپیلار با قدرت و حجم‌های مختلفمی‌باشد.

از انواع کامیون‌های کمپانی پکار می‌توان به کامیون پیتربیلت ۵۶۷، پیتربیلت ۵۷۹، کنورث W990، کنورث T680 و کنورث T880اشاره کرد.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours