معرفی و بررسی کامیون امپاور باری جدید گروه بهمن (empower)

به گزارش کامیون نیوز – سالهاست که خلا نبود کامیون باری جدید با امکانات و آپشن های روز که قابلیت تردد در جاده های کشور با توجه به اقلیم های مختلف کشور و فاصله زیاد استان ها از یکدیگر ،بسیار حس می‌شود.

حال گروه بهمن با عرضه کامیون باری جدید که هم در نسخه کامیون باری مختص حمل و نقل جاده ایی طولانی و هم مختص حمل و نقل معدنی در نسخه کامیون کمپرسی تولید خواهد شد می‌تواند این نیاز بزرگ بازار را رفع کند.

در حلب حاضر کامیون باری بنز۱۹۲۴ پر فروش ترین کامیون باری کشور است که توسط ایرانخودرو دیزل تولید می‌شود اما بدلیل قدیمی بودن این کامیون و عدم دارا بودن امکانات و ویژگی و استاندارد های لازم نیاز بازار کشور به کامیون باری جدید با امکانات و ویژگی های امروزی امری غیر قابل انکار است.

رقیب اصلی کامیون ام پاور باری کامیون باری دوو و کامیون باری دیما هستند که کامیون باری دوو توسط کاسپین خودرو و کامیون باری دیما توسط گروه مایان به بازار با تیراژ کم عرضه می‌شوند.

کامیون باری ام پاور و دوو از هر نظر نسبت به کامیون باری دیما برتر هستند و رقابت اصلی بین کامیون های باری مربوط به همین دو برنر در سال ۱۴۰۲ خواهد بود که با توجه به قدرت و گستردگی خدمات گروه بهمن احتمالا باید شاهد عرضه پرقدرت کامیون باری ۱۹ تن ام پاور در نسخه ام پاور کمپرسی و ام پاور باری باشیم.

امیدواریم که از آشنایی با این کامیون لذت برده باشید ،در صورت عرضه این دو کامیون در بورس و اعلام ثبت نام و مشخص شدن قیمت ام پاور باری توسط شرکت گروه بهمن حتما ما نیز اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours