معرفی کامیون رنو تی480 نیوفیس ۲۰۲۲ توتال ،اختصاصی فرمول۱

به گزارش کامیون نیوز – در سری پرمیوم ما شاهد واردات تعدادی رنو۴۶۰ توتال بودیم که آنان نیز نشانه ۰۱ را دارا بودند و حال با ورود نسل جدید کامیون های رنو نیوفیس ،یک نسخه توتال این کامیون ها هم وارد شده است ،البته ما از اصالت واقعی بودن توتال این کامیون باخبر نیستیم زیرا ممکن است توسط شرکت های تیونینگ در اروپا این تغییرات در این کامیون ایجاد شده باشد.

قیمت کامیون رنو تی نیوفیس در نسخه صفر کیلومتر ۲۰۲۲ در بازار حدود ۹.۵۰۰ است.(اواخر بهمن ۱۴۰۱)

رنو تی نیوفیس یا همان رنو تی ۲۰۲۲ جدید ترین کامیون رنو در دنیاست که در سال ۲۰۲۲ رونمایی شده و در واقع فیس لیفت و نسخه بهبود شده از نظر عملکرد در مقایسه با رنو تی سری قبل است.

همان طور که میدانید سری تی کامیون رنو ،کامیون برتر سال ۲۰۱۴ اروپا شده است و در چند سال اخیر نیز بازار فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است.

پس از ورشکستگی رنو تراکس کمپانی ولوو این شرکت را خریداری کرد(در واقع سهم بزرگی از این شرکت را خریداری کرد)و با این حساب مالک این شرکت قرار گرفت.

پس از آن شاهد تولید کامیون های رنو با تکنولوژی ولوو که کاملا در یک سری از بخش ها مشخص بود بوده ایم.

در سری پرمیوم و تی کامیون های رنو موتور گیربکس شاسی کاملا مشابه هم نسل های کامیون ولوو بود اما در سری ۲۰۲۲ تفاوت رنو تی نیوفیس با ولوو نیوفیس علاوه بر کابین و اجزای دیگر به موتور نیز محدود می‌شود.

یعنی کامیون رنو تی نیوفیس جدید تنها از نظر گیربکس و شاسی با کامیون ولوو نیوفیس مشابه است و موتور های این دو نسل متفاوت قرار داده شده است.

هر چند تکنولوژی موتور های جدید رنو تی نیوفیس نیز یعنی همان سیستم توربو کامپوند و پیستون های مواج متعلق به ولوو است اما موتور این دو کامیون کاملا متفاوت هستند.

رنو تی نیوفیس کامیون پرقدرت ،با کیفیتی است اما خدمات آنچنان مناسبی از طرف شرکت آریا دیزل نماینده انحصاری کامیون های رنو در ایران دریافت نمی‌کند.

امیدواریم که از آشنایی با کامیون رنو تی نیوفیس ۲۰۲۲ نسخه توتال لذت برده باشید .

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours