کامیون هُنگ یان ،کامیون کشنده چینی جدید بازار ایران

به گزارش کامیون نیوز – کامیون هنگ یان در نسخه تک دیفرانسیل کشنده وارد کشور شده است که هنوز شرکت وارد کننده که قرار است مونتاژ کند این کامیون را در کشور مشخص نیست. همان طور که میدانید شرکت های چینی برای تولید کامیون سیاستی دیرینه دارند که از برند های اروپایی معتبر بعنوان مرجع کپی برداری می‌کنند و با پرداخت بخشی از سهام شرکت به شرکت معتبر اروپایی از تکنولوژی و طراحی و اجزای محصولات از رده خارج اروپایی برای تولیدات محصولات الگوبرداری می‌کنند.

برند هنگ یان نیز برای تولیدات محصولات خود که شامل کامیون های باری ،کامیون کمپرس و کامیون کشنده است از برند ایتالیایی معتبر اروپایی با نام اویکو که صنعت نام آشنا در زمینه تولید خودروهای تجاری در اروپا است ،همکاری می‌کند.

همکاری هنگ یان با اویکو به این شکل است که ۲۵ درصد از سهام شرکت هنگ یان متعلق به برند اویکو بوده و این شرکت می‌تواند از محصولات اویکو برای تولیدات کامیون های خود الگو برداری کند.

همان طور که مشخص است این کامیون وارد شده هنگ یان از نظر کابین و طراحی ظاهری دقیقا مشابه با کامیون اویکو استرالیس است.

این نسخه از کامیون اویکو استرالیس که حال نسخه چینی سازی شده آن وارد کشور شده است در سال ۹۵ و ۹۶ وارد ایران شد و قرار بود توسط شرکت زامیاد در کشور مونتاژ و عرضه شود که به شدت گرفتن تحریم ها این کامیون نیز مانند برند های اروپایی بسیاری به خاطره ها سپرده شد.

حال نسخه چینی سازی اویکو با موتور کامینز و گیربکس زد اف وارد کشور شده است ،در صورت اعلام اطلاعات و مشخصات دیگر این کامیون تمام اطلاعات آن را برای شما بیان خواهیم کرد.

مطالب بیشتر

مطالب بیشتر

+ There are no comments

Add yours